پاسخ به ادعاهای قلی زاده درباره یارانه پنهان، در گفتگو با علیزاده

همت قلی زاده چند روز قبل در برنامه جدال در گفتگو با علی علیزاده ادعاهای عجیبی را درباره یارانه پنهان مطرح کرد.

به گزارش تحریریه، همت قلی زاده چند روز قبل در برنامه جدال در گفتگو با علی علیزاده ادعاهای عجیبی را درباره یارانه پنهان مطرح کرد.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

پایان/

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 24533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • DE ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 1
      جناب بهرامی زحمت گزارش میکشید لطفا اطلاعات دقیق بدید از سال ۷۶ تا ۸۴ قیمت نفت از ۱۷ دلار تا ۶۰ افزایش یافت هزینه استخراج حدود ۸ دلار سال گذشته آلمان فقط ۸.۷ ٪ تورم داشت اگه شرکت داری کردید نقدینگی سرمایه در گردش به این راحتی نیست خرید نسیه و فروش نقد! برای سرمایه در گردش در خارج هم بانک ها کمک میکنن دولت خودش بزرگترین بنگاه دار هست هرچه قوانین مالیاتی و افزایش حقوق بگذاره .... ابتدا بخودش بر میگرده دو هفته دیگه کامنت منو بگذارید :)
    • رضایی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      3 0
      سلام، جواب شما به نظر من منطقی و درسته، اصلی کار مسئله پول و بانک و سرکوب دستمزدی و یارانه نقدیه. قیمت گذاری معنی نمی ده، زمین باید از احتکار در بیاد، و برای اصل 43 قانون اساسی و مالیات فکری بکنند. اینکه ما یک کشور مدعی هستیم، باید در رابطه استراتژیک با شرق باشیم، برجام سر کاریه، و واردات به خودی خود بد نیست. اینکه شفافیت و پاسخگویی و مکانیسمی برای امر به معروف و نهی از منکر حکومت که چنین بلاهایی سر مردم نیاره و قسر دربره. از نظر مالی باید در سطح مردم زندگی کنند، حداقل سرمایه داریش اینه که شفافیت مالی و عدم تعارض منافع داشته باشند که همین هم کافی نیست در نهایت. نظرات شما رو مقبول می دونم به جز اینکه چطور باید حکومت رو مجبور به واقعی کردن دستمزدها هم بکنیم؟ دولتمردانی که از دروغ گفتن خسته نمی شند.