جزئیات قرارداد خدمات مشاوره‌ای دانشگاه آزاد با فولاد مبارکه/پای همسر یک مقام دولتی در میان است!

عضو هیئت رئیسه مجلس، اسنادی را در خصوص قرارداد فولاد مبارکه اصفهان با رئیس دانشگاه ازاد (واحد تهران غرب) منتشر نموده و مدعی شد این قرارداد با ترک تشریفات منعقد شده است.

به گزارش تحریریه، حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و از طراحان طرح تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان اسنادی را منتشر کرده است که در آن از قرارداد واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست پروین داداندیش، همسر محمود واعظی، رئیس‌دفتر ریاست جمهوری با این شرکت خبر داده است که با دستور مدیرعامل فولاد مبارکه یعنی حمیدرضا عظیمیان بدون تشریفات مناقصه‌ای منعقد شده است که ارزش این قرارداد ده میلیارد ریال می‌باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در این خصوص نوشته  است، "قرارداد ده میلیارد ریالی باترک تشریفات و امضای مشتاقانه مدیرعامل غیرقانونی فولادمبارکه ازیکسو و خانم پروین داداندیش، همسر محمودواعظی رئیس دفتر روحانی درسوی دیگر.وزارت صمت همچنان درسکوت!"

موسوی لارگانی درباره این اسناد تصریح کرد: مدارکی که منتشر شده واقعی است و کاملا شفاف و مشخص می‌باشد و قابل پیگیری است و فساد و رانت در آن محرز است.

لازم به ذکر است که، موضوع این اسناد و سایر موارد اتهامی مربوط به طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان را از مدیران این مجموعه پیگیری خواهد کرد و پاسخ ایشان را نیز جویا خواهد شد.

پایان/

۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 8202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =