حمایت ویژه از شرکتهای تولیدکننده مرغ آرین در مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه

برای حمایت از تولید مرغ آرین در سال آینده در تبصره 14 بودجه منابع لازم اختصاص یافت.

به گزارش تحریریه،  بر اساس مصوبات کمیسیون تلفیق در خصوص تبصره 14 بودجه، 32 هزار میلیارد تومان برای رونق تولید و ارتقا سطح اشتغال  از طریق تخصیص به استانها لحاظ شده است. همچنین 18 هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در نظر گرفته شده،  80 هزار میلیارد تومان  نیز برای جبران هزینه های شرکتهایی مثل پخش و پالایش فرآورده های نفتی در راستای پوشش هزینه های ایمن سازی جایگاههای سوخت، بهینه سازی مصرف انرژی  و... پیش بینی شد.

 برای کنترل فقر مطلق 15 هزار میلیارد تومان به کمیته امداد و بهزیستی تخصیص داده خواهد شد. همچنین 32 هزار میلیارد تومان بابت 2.5 میلیارد دلار یارانه ارزی دارو و تجهیزات پزشکی لحاظ شد.

در مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه،  برای پوشش هزینه های بیمه قالیبافان، رانندگان، زنان سرپرست خانوار و.... 6500 میلیارد تومان پیش بینی شده است. در مصوبات کمیسیون تلفیق ارقام قابل توجهی برای یارانه نان و خرید تضمینی گندم نیز لحاظ شده است.

در مصوبات کمیسوین تلفیق یارانه نیز برای بخش کتاب و فعالیتهای فرهنگی لحاظ شده است. همچنین برای پوشش کسری مربوط به خوراک زندانیان پیشنیهای لازم انجام شد. برای حمایت از تولید مرغ نژاد آرین در تبصره 14 بودجه مناسبی لحاظ شده است.

از سوی دیگر، برای پوشش هزینه های حمل و نقل ریلی، صندوق بیمه روستاییان و عشایر، یارانه شیر مدارس، مسکن محرومان، رزمندگان معسر و کمک به بنیاد شهید، بیمه خادمان مساجد حقوق سربازان و تامین سوخت ناجا و... پیش بینیهایی در تبصره 14 انجام شده است.

پایان/

۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
کد خبر: 8422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =