تخریب رقیب با کابینه‌های خیالی!

در روزهای اخیر پوسترهایی از کابینه‌های احتمالی برخی نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری -در جناح اصولگرا- منتشر شده که مورد تعجب همگان قرار گرفته است! کابینه‌هایی دروغین که کاملا خیالی بوده و رسانه‌های اصلاح‌طلب یکی پس از دیگری آنها را با هدف تخریب جناح انقلابی به صورت زنجیره‌ای منتشر می‌کنند.

به گزارش تحریریه، حدود ۴ ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باقی‌مانده است و آرام آرام فضای کشور مهیای رقابت برای به سکان گرفتن قوه مجریه می‌شود. اما در روزهای اخیر پوسترهایی از کابینه‌های احتمالی برخی نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری -در جناح اصولگرا- منتشر شده که مورد تعجب همگان قرار گرفته است!


کابینه‌هایی دروغین که کاملا خیالی بوده و رسانه‌های اصلاح‌طلب یکی پس از دیگری آنها را با  هدف تخریب جناح انقلابی به صورت زنجیره‌ای منتشر می‌کنند.

این سیاست آشنای رسانه‌ای، که در جهت تخریب جناح اصولگرا و برای پوشاندن کارنامه سیاه ۸ ساله دولت حسن روحانی تدارک دیده شده آنقدر ناشیانه و عجله‌ای می‌باشد که حتی تهیه‌کنندگان، بدون توجه به تخصص برخی سیاستمداران تنها از روی گرایشات سیاسی و یا نام خانوادگی، لیست کابینه را به تصویر کشیده‌اند!

به عنوان نمونه در یکی از این پوسترها که به عنوان کابینه پیشنهادی علیرضا زاکانی منتشر شده، امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس کل بانک مرکزی در نظر گرفته شده در حالی که ایشان دارای مدرک دکترای فلسفه بوده و اساسا سررشته‌ای در حوزه اقتصاد ندارند تا مشخص شود تهیه کنندگان تنها به خاطر نام خانوادگی، چنین پستی را برای وی در نظر گرفته‌اند!

نکته جالب توجه آنجاست که اصلاح‌طلبان بر مبنای همین کابینه‌های خیالی، دست به تحلیل و رقیب هراسی می‌زنند تا دوباره یاد دروغ‌های سال ۹۶ -همچون دیوارکشی در پیاده‌روها و دلار پنج هزارتومانی و ...- را زنده کنند!

از طرفی یکی دیگر از اهداف این لیست‌های دروغین، کاهش وزن برخی از نامزدهای بالقوه انتخاب در اندازه وزیر و معاون رئیس‌جمهور می‌باشد تا از این طریق جایگاه سیاسی افراد نیز مورد تخریب قرار گیرد.

با این وجود، معرفی برخی از پست‌های مهم‌قوه‌مجریه همچون معاون اول رئیس‌جمهور توسط نامزدهای انتخابات، سنت نیکی است تا مردم به صورت تخصصی‌تر برنامه‌ و چهره‌های شاخص دولت‌های احتمالی را بررسی کنند؛ چرا که چنانچه مردم مطلع شوند که کدامیک از اعضای دولت اعتدال، در کابینه دولت رئیس جمهور آینده حضور خواهد داشت، با انتخابی آگاهانه کشور را بار دیگر به خاک سیاه نخواهند نشاند!

پایان/

۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 8622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =