۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

سادیسم در رسانه ملی!

سعید حسینی نسب
سادیسم در رسانه ملی!

رویکرد رسانه ملی در داستان کرونا مبتنی بر آزار روانی مخاطب و بدون منطق و رعایت اصل انصاف است.

به گزارش تحریریه، رسانه ملی در رقابت با وزارت بهداشت در 14 ماه گذشته روان مردم را به بازی گرفته و تبدیل به رسانه کرونا شده است. کافی است جرات کرده و در هر ساعت از شبانه روز تلویزیون را روشن کنید. از گستردگی و شدت اخبار مربوط به کرونا حیرت زده خواهید شد. به گونه ای از کرونا صحبت می شود که گویی به کشور حمله هسته ای شده است. بماند که مرور یک سال و اندی سیاستگذاری وزارت بهداشت کلکسیونی از تناقضات را نشان می دهد که از الکل پاشی خیابانها! شروع شد و به زدن دو ماسک روی هم انجامید.

موج چهارم کرونا به گفته مقامات ایرانی؛ در سطح رئیس جمهور؛ که هر روز یک حرف می زنند آغاز شده و ممکن است صدها موج دیگر در پیش رو داشته باشیم! هر روز از مردم درخواست می شود که مشاغل خود را تعطیل کنند و کسی پاسخ نمی دهد؛ پس چگونه زندگی کنند و تکلیف درآمدشان چه می شود؟

وزارت بهداشت رسما به وزارت کرونا تغییر نام داده و بعید است دست از سر این خوان نعمت بردارد. تنها گروهی که در بازی کرونا اضافه درآمد داشته و از آن منتفع می شوند پزشکان هستند که غیر از سلطنت عادی و میلیاردی که در ایران دارند، ردیف بودجه میلیارد دلاری هم دارا شده اند.

همه این بحث ها برای چیست و قرار است در بیمارستان هایی که به صراحت هزاران بار گفته اند درمانی برای کرونا ندارند چه خدماتی به مردم ارائه دهند و چگونه بیماران را درمان کنند؟

رویکرد سادیستی رسانه ملی که همه چیز را تعطیل کرده و به شکلی بی منطق از مردم می خواهد ماسک زده و زندگی را به الکل ببندند به روحیه ملی آسیب وارد کرده است. چرا رسانه ملی یک بار به مخالفان و منتقدان مجال حضور و اظهارنظر نمی دهد؟ آیا صدا و سیما هم مانند وزارت بهداشت در این معرکه کرونایی منافع اقتصادی دارد؟

اگر صدها ویروس شناس و پزشک برجسته اعلام کنند که زدن ماسک باعث هیپوکسی شده و اکسیژن خون را پایین می آورد و زیانده است، باز هم رسانه ملی دست از سر مردم بر نداشته و به آن متخصصان اجازه یک دقیقه حضور در رسانه ملی را نمی دهد.

اگر کیانوش جهانپور در فروردین 99 به صراحت بگوید که زدن ماسک به استناد هزاران مقاله علمی بی فایده است، اما در فروردین 1400 بگوید دو ماسک بزنید، کسی حق ندارد سوال کند در این یک سال چه بلایی بر سر علم آمده که اینچنین به تناقض و ابتذال کشیده شده است.

در خواب سنگین پدافند غیرعامل کشور، اعصاب، روان و اقتصاد کشور به معرکه گیران کرونا سپرده شده و مردم بی پناه معلوم نیست باید از دست این سادیسم ملی به کجا پناه ببرند.

پایان/

۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 9329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • شایان IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      1 3
      نویسنده خیلی انسان بی شعوری بوده درک درستی نداشته است
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      0 0
      کاملا درسته این رویکرد کرونا هراسی فقط به دلیل منافع اقتصادیه وگرنه خیلی از متخصصین باور دارند که موج به موج اتفاقاکشندگیش کمتر شده و فقط سرایت افزایش پیدا کرده ، این روزها خیلی ها از ترس کرونا سکته میکنند قبل اینکه خود بیماری براشون مشکلی ایجاد کنه ... از فردا شروع کنند توی رسانه ها از هر مریضی بگن و آمار کشته بدن همین اتفاقی که برای کرونا افتاده برای هر مرض دیکه ای هم اتفاق میفته