20 روز تا اتفاق بزرگ علیه بیت کوین

تحلیلگران اقتصادی و مشاوران مالی در ایالات متحده از توطئه دولت دموکرات جو بایدن برای زمین زدن و نابودی ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین در آینده نزدیک خبر می دهند.

به گزارش تحریریه، «کریستن دیهامر» تحلیلگر بازارهای مالی و متخصص امور سرمایه گذاری در رمز ارزها در مطلبی به نقش بانک های آمریکایی به ویژه فدرال ریزرو در کاهش ارزش بیت کوین پرداخت و عنوان داشت شواهد جدی وجود دارد که نشان می دهند دولت ایالات متحده برای سرنگونی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال توطئه کرده است.

برای درک این موضوع نشانه های فراوانی وجود دارد. «جنت یلن» وزیر خزانه داری آمریکا تائید کرده است که تصمیم دارد تا استفاده از بیت کوین را محدود کند.

«گری جنسلر» رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ( SEC ) هم هشدار داد که نباید به بازار پول دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها اعتماد کرد.

همچنین «ری دالیو» میلیاردر معروف و تاثیرگذار در وال استریت هم اظهار داشت که دولت آمریکا اعتقاد دارد غیرقانونی اعلام کردن بیت کوین یک تصمیم مناسب است.

بر همین اساس به نظر می رسد حامیان بیت کوین با چالش روبرو باشند. مدیرعامل شرکت «کراکن» که یک صرافی برتر در ارزهای رمز نگاری شده است هشدار می دهد که سرکوبی بزرگ در پیش است.

پس باید مراقب باشید. وقتی دریافتید که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد، می توانید در برابر آن اقدامی را انجام دهید.

البته طبق گفته تحلیلگر فوق  این اولین بار نیست که دولت آمریکا می خواهد یک فرایند را نابود کند و آخرین بار آن هم نخواهد بود. با این حال برخی افراد هستند که بیشتر از ۱۰ هزار درصد سود کسب کرده اند.

روند فروش و قیمت نزدک (P.S. Nasdaq) حکایت از آن دارد که دولت دموکرات در حال تدارک حمله ای بزرگ علیه کریپتوکارنسی ها است.

در هر صورت وی پیش بینی می کند که تا ۱۶ ژوئن بسیاری از مسائل مشخص شود و به زودی اسنادی مهم از پشت پرده تصمیمات دولت آمریکا افشا خواهد شد.

پایان/

۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 10154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      1 5
      خیلی هم خوبه ،رمز ارز فقط یه قماره که هیچ پشتوانه ای نداره دستش طلا
    • .. IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      2 0
      جرت و پرذت می گه
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      1 2
      بیت کویین و ارزهای دیجیتال بزرگترین ضربه را به اقتصاد دنیا و تولید و کسب کارها می زند و یک غمار پوچ است
      • حسین IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
        1 0
        اون قماره نه غمار
    • مهرداد IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      2 0
      اگه سه سال قبل این قضیه مطرح میشد تا حدی قابل قبول بود ولی در حال حاضر رمز ارزها چنان توسعه پیدا کردن و همه جای دنیا منجمله خود آمریکا و مردمش را تحت الشعاع قرار دادن که به این راحتی ها قابل لطمه خوردن نیستن. اضافه بر اینکه چینی ها از این موضوع نهایت استفاده برای ضربه زدن به دلار و اقتصاد آمریکا را دارن میبرن. آخرین برنامه ای را هم که چیدن اینه که تجهیزات استخراج رمز ارزها را از حالت متمرکز در چین دارن خارج میکنن و مقدار زیادی از اون را به کل آمریکا اعم از آمریکای شمالی و جنوبی فرستادن و حسابی سر مردم آمریکا را گرم این مقوله کردن