ابربدهکار بانکی به همتی چه گفته بود؟

یکی از بدهکاران کلان بانکی در نامه‌ای خطاب به همتی نوشت: بدهی‌ها را تسویه کرده ام و بابت وام 500 میلیاردی 3 هزار میلیارد پرداخته ام.

به گزارش تحریریه،‌ در تازه‌ترین اتفاق درباره لیست بدهکاران بانکی، رسول دانیال زاده یکی از افرادی که نام وی در صدر لیست منتشر شده دیده می‌شد در نامه سرگشاده‌ای خطاب به همتی نوشته است: بدهی‌ها را تسویه کرده ام و بابت وام 500 میلیاردی 3 هزار میلیارد پرداخته ام.

در بخشی از نامه دانیال زاده خطاب به همتی ضمن اشاره به فعالیت های وی در بخش خصوصی بخصوص صنعت فولاد آمده است: برای راه اندازی این مجموعه همه سرمایه شخصی و خانوادگی خود را در قالب این کارخانجات معظم در خاک این سرزمین بنا نمودم تا اینکه گردباد و سونامی اقتصادی سال 1387 همه بنگاه های تولیدی در سراسر جهان را به چالشی مرگبار کشید . بسیاری از صنایع در دنیا و از جمله ایران نابود شدند و خیل عظیمی از کارگران آنها بیکار شدند. مجموعه تحت مدیریت اینجانب نیز از رهگذر همین سونامی ضرر و زیانی بالغ بر 560 میلیارد تومان بعبارتی 560 میلیون دلار سال  87 متحمل شد.

دانیال زاده در ادامه این نامه مدعی شده است: در این مقطع و برای جبران این ضرر بزرگ چاره ای جز استقراض از سیستم بانکی باقی نبود و پس از سه سال دوندگی نهایتاً در سال  1391مبلغ 519 میلیارد تومان در قابل وثایق چندین برابری از بانک ملی تسهیلات دریافت نمودم و شدم بدهکار بانک یا همان ابربدهکاری که در این سالها ذیل این لفظ، بر من تاختند .

پایان/

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 10677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ramin IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      1 0
      ظاهرا الان ما بدهکارت شدیم!!!؟!؟!؟ رو که نیست....