حضور یک چهره  اقتصادی در جلسه رئیسی با سران نهادهای نظارتی

حضور یک چهره شناخته شده اقتصادی در جلسه رئیس جمهور منتخب با سران دستگاههای نظارتی و اطلاعاتی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش تحریریه،‌ در جلسه امروز آیت الله  سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب با سران دستگاههای نظارتی و امنیتی کشور حضور یک چهره خاص اقتصادی خودنمایی میکرد. فرهاد رهبر  که پیش از این به عنوان رئیس دانشگاه آزاد فعالیت میکرد در دوران دولت نهم سابقه حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور را نیز داشته است.

حضور فرهاد رهبر در جلسه آیت الله رئیسی با  وزیر اطلاعات، رئیس سازمان اطلاعات سپاه، رئیس دیوان محاسبات و ... از نکات جالب توجه این جلسه قلمداد میشود.

در این جلسه حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، حجت الاسلام حسین طائب رییس سازمان اطلاعات سپاه، مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل نود مجلس، فرزاد مخلص الائمه معاون سازمان بازرسی کل کشور کاظم پالیزدار دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به روحیه و منش ضد فساد آیت الله رییسی و اقدامات موثر و امید آفرین وی در قوه قضاییه، دلگرمی و چشم امید مردم به دولت جدید را مورد اشاره قرار دادند و با ارایه گزارشی از حوزه فعالیت و اقدامات نهاد متبوعه خود، پیشنهادات و راهکارهایی را برای برخورد جدی با بسترهای فسادزا در دولت سیزدهم مطرح کردند.

پایان/

۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
کد خبر: 11353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      5 4
      دانشگاه آزاد را به یک ویرانه تبدیل کرد و رفت
      • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
        1 0
        شما احتمالا اخراج شدی.
    • دکتر سید IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      4 4
      جناب آقای دکتر سید رهبر انسانی فرزانه و دانشمند است.
    • محسن طاهری IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      با سلام بیشترین فساد در گمرک از طریق سامانه امور گمرکی انجام میشود بدین شکل که قبل از سامانه تشریفات ترخیص حتما میبایست به تایید چهار تا شش نفر که عبارت بودند از ارزیاب کارشناس رئیس سرویس ارزیابی وبعضا معاون فنی و پس از آن بارشمار و کارشناس درب خروج می رسیدو پس از آن کالا از گمرک خارج میشد ولی با ورود سامانه یک نفر که همه دسترسیها را دارد که عمداتا افراد شرکت پیمانکار تحت عنوان دانشگاه که یک شرکت خصوصی است را دارندمی تواند به تنهایی و بدون هماهنگی و انجام تشریفات گمرکی با تایید تمامی مراحل تشریفات اقدام به ترخیص کالا از کمرک نمایید و نیز می توانند پس از ترخیص آن کالای خاص تمامی اسناد اظهارنامه را حذف نماید که هیچ اثری از آن کالا در سامانه نباشد بطور خلاصه یک نفر آی تی من گمرک یا یک نفر از شرکت پیمانکار ( شرکت تحت عنوان دانشگاه) که همه دسترسیها را دارد به تنهایی میتواند با تایید همه مراحل ترخیص( تیک) اقدام به خروج کالا از گمرک نمایید و نیز می توانند بعضی از اظهارنامه های خاص که بدهی های کلان به دولت دارند را نیز از سامانه حذف نمایند
    • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      به سلامتی