روحانی بجای سِت کردن رنگ لباس، واقعیات تلخ را ببیند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اظهارات اخیر رییس جمهور در مورد قانون اقدام راهبردی مجلس صرفا شوخی است و نشان می دهد به دلیل فشار بیکاری، معلومات ایشان در حال محو شدن است.

به گزارش تحریریه، علیرضا سلیمی در واکنش به اظهارات رییس جمهور مبنی بر اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس مانع لغو تحریم ها شده است، گفت: طرح چنین صحبت هایی شوخی با ملت است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رییس جمهور همواره با مردم شوخی می کند مانند شوخی "صبح روز شنبه"، اظهار کرد: ایشان گرانی روغن و غیره را گشایش اقتصادی می داند. افزایش قیمت مسکن و افزایش فشار بر زندگی مردم از دیگر مسائلی است که روحانی آن را گشایش می داند.

وی ادامه داد: آقای روحانی می داند در مذاکرات چیزی در دست نداشتند لذا قانون اقدام راهبردی مجلس دست شان را باز کرد و این موضوعی است که آقایان قبلا به آن اشاره کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: آقای روحانی اگر بجای سِت کردن رنگ لباس و غیره، برای دیدن واقعیات و تلخی های جامعه وقت می گذاشت، افزایش قیمت ها را، گشایش قلمداد نمی کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر رییس جمهور وقت می گذاشت و با نفوذی ها برخورد می کرد، مشکلات متعدد پیش نمی آمد، گفت: وجود افرادی مانند دری اصفهانی و غیره مشکل هستند لذا نباید با طرح چنین مسائلی با مردم شوخی شود.

سلیمی با اشاره به اینکه مسئولان دولت متن برجام را نتوانستند درست ترجمه کنند و به مجلس ارسال کردند لذا مشکل در چنین مواردی است، تصریح کرد: این در حالیست که ایشان در انگلیس مدرک گرفته است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از طرح چنین صحبت هایی تعجب می کنم، به نظر می رسد به دلیل فشار بیکاری و غیره معلومات ایشان در حال محو شدن است.

منبع: خانه ملت

پایان/

۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 11372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =