نگرانی از عوارض بلندمدت واکسن کرونا

موج های جدید کووید ۱۹ در بیشتر کشورهایی که در زمینه واکسیناسیون سرعت عمل داشتند، مشاهده می شود؛ دانشمندان نگران هستند که پروتئین های موجود در واکسن ها در بلندمدت به اندام های حیاتی بدن حمله کنند و افزایش مرگ و میر افراد واکسینه شده را به همراه داشته باشند.

به گزارش تحریریه، تارنمای «گلوبال ریسرچ» در گزارشی نوشت، «رابرت مالون» پزشک پیشگام در فناوری واکسن mRNA، نگران است که کشورهایی که کمترین درصد از جمعیت خود را واکسینه کرده اند، کمترین تعداد موارد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را داشته باشند. در مقابل در کشورهایی که بیشترین درصد جمعیت واکسینه شده را دارند تعداد موارد جدید ابتلا به کرونا افزایش یافته است.

مالون محاسبات خود را بر اساس داده های سامانه گزارش عوارض جانبی واکسن‌ها (VAERS) و مرکز کنترل و پیش گیری از بیماری ها(CDC)  به اشتراک می گذارد:

واکسن فایزر ۳ تا ۵  برابر بیشتر از خود کووید باعث بستری شدن مردان بین ۱۲-۱۷ ساله در بیمارستان می شود. برای زنان در همین رده سنی، این واکسن ۴ تا ۵ برابر بیشتر از کرونا باعث بستری شدن در بیمارستان می شود.

زنان ۱۲ تا ۱۷ ساله ۷۲ درصد بیشتر از اینکه به دلیل ابتلا به کووید۱۹ بمیرند در اثر واکسن می میرند.

در اینجا گزارش دیگری وجود دارد که قابل تایید یا رد نیست زیرا سیطره رسانه ای کشورهایی که مردم غربی در آن زندگی می کنند اجازه تایید این گزارش را نمی دهد. بر اساس این گزارش، آسیایی ها به جای  واکسیناسیون به تزریق «آیورمکتین» روی آورده اند. این دارویی است که برای درمان برخی عفونت‌های انگلی استفاده می‌شود.

متاسفانه دنیای غرب رسانه ای دارد که به جای مطرح کردن نظرات مخالف، آنها را سرکوب می کند. تنها چیزی که بیشتر مردم غربی می شنوند دروغ هایی است که در خدمت منافع دولت است. مردم غربی از هر نظر توسط تبلیغات کور می شوند.

«راشل والنسکی» رییس مرکز کنترل و پیش گیری از بیماری ها به دروغ ادعا می کند که «اگر کاملا واکسینه شوید، در برابر ابتلا به کرونای شدید، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و حتی در برابر انواع تازه شناخته شده از این ویروس همچون نوع دلتا، در این کشور محافظت می شوید». دانشمندان مستقل اما اظهار داشتند که افزایش موارد ابتلا در کشورهای واکسینه شده توسط خود واکسن ایجاد می شود که پروتئین «اسپایک» را مانند ویروس در بدن آزاد می کند. آنان همچنان حقایق را پنهان می کنند و کارشناسان مستقل که هشدار می دهند همچنان مورد سانسور، تمسخر و تهدید به مرگ قرار می گیرند.

گزارش دیگری مدعی است که تعداد فوتی های اعلام شده توسط سامانه گزارش عوارض جانبی واکسن‌ها بسیار کمتر از میزان واقعی است. از آنجا که رسانه های چاپی، تلویزیونی و درصد بالایی از رسانه های اینترنتی ۱۰۰ درصد غیرقابل اعتماد هستند، دشوار است بدانیم که از این گزارش چه نتیجه ای باید گرفت.

یک فاجعه سلامتی در حال گسترش همانطور که جلوی چشمان ما اتفاق می افتد، مورد پنهان سازی هم قرار می گیرد. به خاطر بسپارید که سامانه گزارش عوارض جانبی واکسن‌ها در بهترین حالت فقط ۱۰ درصد  از عوارض جانبی ناخواسته واکسن را ثبت می کند.

برخی از پزشکان و دانشمندان نگران هستند که پروتئین های اسپایک موجود در واکسن هایی که به اندام های حیاتی بدن حمله می کنند، منجر به افزایش مرگ و میر افراد واکسینه شده در مدت سه سال می شود و نتیجه آن فروپاشی جوامع است. در واقع، برای بازیابی اوضاع خیلی دیر است و این شرکتها کاملا این امر را  انکار می کنند.

پایان/

۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 11515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 2
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ZXR IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      0 0
      خدا اجر فراوان بده به کسی که این خبر رو گذاشت.
    • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 0
      نظری ندارم چون مشخصه این گزارش یه گزارش تخریبی هست ودر راستای آمریکا ستیزی نمادین وبی مصرف شماست