واکسن های ژنتیکی کرونا، جنایت علیه بشریت

واکسن های ژنتیکی کرونا عوارضی شدید تا حد مرگ و میر دارند اما دولت ها در سراسر دنیا به همراه بسیاری از رسانه ها، جزئیات این جنایت علیه بشریت را منتشر نمی کنند و به شهروندان و افکارعمومی در زمینه اثرات واکسن دروغ می گویند.

به گزارش تحریریه، تارنمای «گلوبال ریسرچ» در گزارشی نوشت، نامه ای سرگشاده و فوری برای افزایش اطلاعات همه شهروندان اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا)، منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و سوئیس، شهروندان بریتانیا و ایرلند شمالی (انگلیس) و شهروندان ایالات متحده آمریکا از طرف پزشکان رفتار شناس کووید۱۹ به آژانس دارویی اروپا (EMA)، آژانس تنظیم کننده داروها و محصولات بهداشتی (MHRA)، سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) نوشته شد.

در این نامه که در تاریخ ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ منتشر شده، آمده است:

با نگاهی به اطلاعات منابع رسمی، یعنی پایگاه داده « EudraVigilance» به عنوان شبکه مدیریت پردازش داده و سیستم مدیریت اروپا برای گزارش و ارزیابی عوارض جانبی مشکوک به داروهایی که در آزمایشات بالینی در منطقه اقتصادی اروپا مجاز یا در حال مطالعه هستند و سامانه گزارش عوارض جانبی واکسن‌ها (VARES)  در ایالات متحده، درباره عوارض جانبی ناشی از واکسن ها از زمان شروع ثبت سوابق عوارض می توان دریافت که در حال حاضر عوارض جانبی و مرگ و میر ناشی از تزریق واکسن کووید ۱۹ بیش از همه واکسن های دیگر بوده است.

اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس تا ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۱ تعداد ۱۸هزار و ۹۲۸ مرگ و میر ناشی از تزریق  واکسن کرونا و بیش از ۱.۸ میلیون عارضه جانبی در پایگاه داده EudraVigilance ثبت کرده است.

انگلیس تا هفتم ژوئیه ۲۰۲۱ شمار یک هزار و۴۷۰ مرگ و میر ناشی از تزریق این واکسن و بیش از یک میلیون عارضه جانبی در طرح کارت زرد آژانس دارویی اروپا  به ثبت رساند.

ایالات متحده آمریکا تا نهم ژوئیه ۲۰۲۱ تعداد ۱۰ هزار و ۹۹۱ مورد مرگ پس از تزریق واکسن کووید و بیش از ۲ میلیون مصدوم در پایگاه داده  VAERS به ثبت رسانده است.

به طور کلی برای اتحادیه اروپا، انگلیس، ایالات متحده آمریکا شمار ۳۱ هزار و ۳۸۹ مورد مرگ به دنبال تزریق این واکسن ها و تقریبا پنج میلیون عارضه جانبی تاکنون در ژوئیه ۲۰۲۱ گزارش شده است.

توجه به این نکته مهم است که ارقام رسمی فوق که به مقامات بهداشتی گزارش شده تنها درصد کمی از آمار واقعی است. علاوه بر این، مردم هر روز در اثر این تزریقات در حال مرگ هستند.

با وجود اینکه ارقام رسمی ذکر شده فوق در دسترس عموم قرار دارد اما این اوضاع فاجعه بار توسط رسانه های جریان اصلی گزارش نشده است.

نشانه های عوارض و آسیب اکنون غیرقابل انکار است و مطابق با استانداردهای اخلاقی جهانی پذیرفته شده برای آزمایشات بالینی، پزشکان اخلاق مدار در زمینه کووید۱۹ خواستار توقف فوری برنامه واکسینایون کرونا هستند.

ادامه این برنامه با آگاهی کامل از آسیب جدی و احتمال مرگ برای بزرگسالان و کودکان، جنایتی علیه بشریت و نسل کشی محسوب می شود که در نهایت افرادی که مسئول یا شریک آن هستند، باید پاسخگو باشند.

پیام به مردم:

دولت های سراسر دنیا به شما و به جمعیت هایی که به آنها خدمت می کنند، دروغ می گویند. ارقام بالا نشان می دهد که واکسن های mRNA کشنده هستند.

پایان/

۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
کد خبر: 11547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بهرام IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      1 0
      احسنتم. لطفا به روشنگریهایتان ادامه بدهید.