کمک رسانی به 3 هزار و 200 خانوار تحت پوشش

کمک رسانی به 3 هزار و 200 خانوار تحت پوشش در حوزه ها و نیازهای مختلف ادامه داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار تحریریه ضمن تبریک هفته دولت گفت: در شهربابک سه هزار و 200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد داریم که به طور مستقیم مستمری می گیرند و 300 مورد هم به صورت موردی خدمات دریافت می کنند.

اکبر ستوده با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود دو هزار و 500 سبدکالای معیشتی بین نیازمندان توزیع کردیم، افزود: توزیع هزار بسته گوشت بین خانوارها، تهیه 80 کولر آبی و 60 آبگرمکن گازی از جمله دیگر اقدامات ما بوده است.

وی به تهیه 20 سریع جهیزیه برای زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و اظهار داشت: با همکاری مجتمع مس شهربابک حدود 400 نفر حامی برای یتیمان و محسنین تحت حمایت کمیته امداد جذب شد.

ستوده یادآور شد: در سال جاری تاکنون 2 میلیارد تومان وام اشتغال به 43 نفر از مددجویان پرداخت شده است و اگر مددجویی قصد راه اندازی طرحی داشته باشد تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات می دهیم و همچنین سرپرستان خانواری هم که توانایی انجام کار داشته باشند تسهیلات و آموزش به آنان داده می شود.

وی با بیان اینکه به شرایط کرونا از ابتدای امسال تاکنون 100 میلیون تومان هزینه های دارو پرداخت کرده ایم، تصریح کرد: 300 خانوار که کودکان زیر شش سال سن و سوتغذیه داشتند و توسط مرکز بهداشت شناسایی شده بود تا شش ماه ماهیانه مبلغ 100 هزار تومان به حسابشان واریز می شد.

رئیس کمیته امداد شهربابک اظهار داشت: 600 بسته لوازم التحریر آماده شده است و در صورت حضوری شدن مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت 5 واحد مسکونی، تعمیرات 40 منزل  و احداث 10 واحد سرویس بهداشتی در دستور کار است که در صورت جذب اعتبارات بیشتر از شرکت های اقماری و خیران این تعداد افزایش پیدا می کند.

وی یادآور شد: بیش از 200 فقره وام کارگشایی توسط صندوق امداد و ولایت کمیته امداد به افراد تحت پوشش کمیته پرداخت شده است.

پایان/

۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
کد خبر: 12151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =