پیش فروش کرولای ایرانی آغاز شد/4 هزار دلار گرانتر از کرولای ژاپنی

طرح پیش فروش کرولای ایرانی از امروز آغاز می شود و مردم می توانند مانند همیشه برای ثبت نام صف بکشند.

به گزارش تحریریه، ایران‌خودرو هفتمین پیش‌فروش یکساله محصولات خود را برای سال ۱۴۰۰ از امروز و با عرضه تارا دستی با رنگ های متنوع آغاز می کند که تا سه شنبه همین هفته ادامه خواهد داشت.

این طرح برای پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله تارا دستی با تنوع رنگ است و موعد تحویل خودروها اردیبهشت تا مهرماه سال ۱۴۰۱ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، تعیین شده است. هر کد ملی می تواند حداکثر یک محصول ثبت نام کند.

 

خودرو تارا احتمالا با قیمت 550 میلیون تومان در نهایت فاکتور می شود که با دلار کنونی وارداتی حدود 24 هزار دلار برای خریداران آب می خورد که هم قیمت تویوتا پریوس هیبریدی و حدود 4 هزار دلار گرانتر از تویوتا کرولا است.

انتظار می رود پس از تصویب طرح مجلس برای ساماندهی بازار خودرو در شورای نگهبان از این وضعیت اسفناک در بازار خودرو ایران کمی فاصله بگیریم.

پایان/

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 12695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      7 0
      همه میدانند عیب کار کجاست . پس چرا جلوی این نابسامانی رانت و دلالان را نمیگیرن ؟ اوایل انقلاب کسی گران فروشی می کردرا بدون بردن فرد خاطی به محاکم قضایی در محل حکم اجراء میشد .و دیگر با این که جنگ تحمیلی بود قیمت کالا و اجناس کنترل شده و فراوان بود ولی بعد از گذشت 42سال از انقلاب ادم شک میکندمسئولین اول انقلاب انقلابی تر بودن یا مسئولین حالا فرقش از زمین تا اسمان است . این همه توهینی به خودر سازان بعلت کیفیت نامناسب وگرانی محصولات میشود را مگر مسئوالان نمیشنوند . پش چرا تصمیم عاقلانه و قاطع نمی گیرید تا مردم در عمل انقلابی بودنشان را ثابت کنند .