قدرت مقابل دشمن لازم است

امام جمعه شهربابک گفت: نمایش اقتدار سپاه در دریای عمان نشان داد که قوت و قدرت مقابل دشمن لازم است.

به گزارش تحریریه، حجت الاسلام علی اصغر انصاری در ابتدای خطبه های نماز جمعه شهربابک، ضمن سفارش به داشتن تقوا، گفت: امام علی علیه السلام می فرمایند: از علامت های انسان متقی، این است که خوبی او آشکار و بدی از او دیده نمی شود.

وی به کاهش خشکسالی و کاهش بارندگی در سال جاری اشاره کرد و افزود: گسترش گناهان، ناشکری نعمت ها، حق الناس، کم فروشی، ظلم، نیرنگ، ترک امر به معروف و نهی از منکر، نپرداختن زکات و حکم دادن بر خلاف حکم خداوند بعضی از عوامل نباریدن باران است.

حجت الاسلام علی اصغر انصاری با تاکید بر متقی بودن بیان داشت: طبق فرمایشات مولا علی علیه السلام متقیان در لغزشگاه ها، باوقار و درسختی ها، صبور و در راحتی ها، شکور هستند.

وی به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی است و لازم است مؤثرین افراد مثل والدین، معلمان، اساتید، سازمان ها، نهادها، جوانان و...در فرهنگ دخالت کنند.

حجت الاسلام علی اصغر انصاری از نمایش اقتدار سپاه در دریای عمان، مقابل آمریکا یاد و تصریح کرد: این اقدام پیام هایی از جمله درستی فرمایش قرآن درباره لزوم قوت و قدرت مقابل دشمن داشت و نیز خط بطلانی بر حرف کسانی بود که می گفتند دوران موشک گذشته است.

وی خاطر نشان کرد: با نمایش مقتدرانه سپاه بعد از این نیز شاهد تربیت شهدایی مثل فهمیده و سلیمانی و...خواهیم بود.

حجت الاسلام علی اصغر انصاری همچنین به بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و گفت: علمای جامعه نقش مهمی در ترویج معارف دین و اهل بیت علیهم السلام دارند.

پایان/

۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
کد خبر: 13698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =