خانه مجردها جور شد فقط ازدواج کنید

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از موافقت شورای عالی مسکن با ثبت نام آقایان مجرد ۱۸ سال به بالا در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش تحریریه، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از موافقت شورای عالی مسکن با ثبت نام آقایان مجرد ۱۸ سال به بالا در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اخیراً در گفت وگو با یکی از رسانه‌ها، از موافقت شورای عالی مسکن با ثبت نام آقایان مجرد بالای ۱۸ سال در سامانه ثمن و نهضت ملی مسکن به شرط تأهل در هنگام تحویل واحد مسکونی خبر داده است.

وی افزود: این پیشنهاد هنوز وارد بررسی جزئیات نشده و در حال تهیه آن هستیم، اما ثبت‌نام سایر مجردها در نهضت ملی مسکن مشروط است به این معنی که موقع تحویل واحد مسکونی باید متأهل باشند در غیر این صورت خانه به آنان تحویل داده نمی‌شود.

وی گفت: این طرح با هدف ازدواج مجردها و حل مشکل پیری جمعیت مطرح شده و اکنون پنج گروه از افراد، فارغ از اینکه متأهل یا سرپرست خانوار باشند می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

محمود زاده افزود: در گذشته فقط زنان ۳۵ سال و نخبگان علمی و معلولان جسمی حرکتی امکان ثبت‌نام در طرح مسکن را داشتند، اما در مصوبه اخیر مردان مجرد ۴۵ سال و بیماران خاص هم می‌توانند برای داشتن مسکن در سامانه «ثمن» ثبت‌نام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: رشد جمعیت کاهش زیادی یافته و ما اکنون در طرح‌های مسکن به دنبال ایجاد مکانیزمی برای تشکیل خانواده و حل پیری جمعیت هستیم.

پایان/

۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 14067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =