پاره کننده برجام دوباره بر می گردد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به صراحت اعلام کرد که به طور جدی احتمال شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده در سال 2024 را بررسی می‌ کند.

به گزارش تحریریه، چهل و پنجمین ارباب کاخ سفید روز چهارشنبه در شبکه تلویزیونی بریتانیایی GB News چنین بیانیه ای را ایراد کرد.
دونالد ترامپ در پاسخ به سوال نایجل فاراژ، رهبر سابق حزب برگزیت درباره آمادگی برای بازگشت به سیاست بزرگ، تاکید کرد که غیر از این نمی‌تواند عمل کند. او گفت: "اگر کشورتان را دوست دارید، چاره‌ای ندارید، بنابراین سؤالی نیست".

ترامپ خاطرنشان ساخت:" من کشورمان را دوست دارم. آن را به سطحی رساندم که قبلاً دیده نشده بود. سپس همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق افتاد اما با ساخت واکسن‌هایی که همه ما از آن استفاده می‌کنیم و جان ده‌ها میلیون نفر را در سراسر جهان را نجات دادند، کشور را دوباره به اوج رساندم. ترامپ افزود : این واکسن ها در کمتر از 9 ماه ایجاد شدند، اگرچه انتظار می رفت این کار 12 سال طول بکشد. او همچنین خاطرنشان کرد که درگیر سیاست است زیرا "دوست دارد به مردم کمک کند."
همزمان ترامپ مجددا از مخالفان خود از حزب دموکرات انتقاد کرد که اطلاعاتی در مورد روابط ادعایی وی با روسیه منتشر کردند. رئیس جمهور سابق آمریکا از حزب جمهوری خواه گفت " هر دو تشریفات استیضاح بر اساس دروغ استوار شده بودند. روسیه، روسیه، روسیه - حالا معلوم شد که این یک دروغ آشکار بوده است، همه از آن خبر دارند. آنها باید جوایز پولیتزر را از روزنامه نگارانی بگیرند که در بیشتر موارد عمدا در این مورد داستان های تخیلی نوشته اند".
علاوه بر این، ترامپ گفت که به نامزدهای جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در سال 2022 کمک خواهد کرد. ترامپ گفت: این مسئولیت من است که مطمئن شوم افراد مناسب انتخاب می شوند. انتخابات میان دوره ای کنگره در نوامبر 2022 برگزار می شود. طی آن تمامی 435 عضو مجلس نمایندگان و 34 سناتور انتخاب خواهند شد. در حال حاضر، دموکرات ها اکثریت را در مجلس نمایندگان کنگره دارند اما در سنا برابری ایجاد شده و هر یک از دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در آنجا 50 کرسی را در اختیار دارد.

منبع: اسپوتنیک

پایان/

۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 14523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      0 0
      له امید انروز که دونالد ترامپ دوباره رییس جمهور امریکا بشن پس تا انروز لحظه شماری میکنیم