رتبه بندی معلمان فردا تصویب می شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون متبوعش، گفت: این طرح فردا به تصویب مجلس می‌رسد.

به گزارش تحریریه، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری که درخصوص مسائل، مشکلات و اولویت های آموزش و پرورش بود، گفت: یکی از دغدغه‌های اعضای کمیسیون این بود که با توجه به شروع انتصابات در آموزش و پرورش، دغدغه ها و ملاحظات در نظر گرفته شود تا این تغییرات به نفع آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: موضوع دیگری که در نشست امروز کمیسیون مطرح شد این بود که کل لایحه رتبه بندی معلمان سریع و فوری و نهایتاً تا فردا تصویب شود تا با تشکیل هیئت های ممیزی، معلمان در رتبه واقعی علمی و پژوهشی خود قرار گیرند و معلمان رتبه بندی شوند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در این نشست همچنین درخصوص اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم، توسعه زیرساخت های آموزشی و افزایش سرانه آموزشی در کشور نیز بحث و گفتگو شد.

پایان/

۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 15045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • علی IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 0
      امیدواریم ازن طبقه بندی باعث حذف طبقات نشود و سطح تحصیلکرده و استاد و کارمند ارشد . با بی سواد و کارگرو مرئوس یکی نشود . همجنان فاصله منطقی ( به تناسب رتبه شغلی و تحصیلی و ارزشیابی خدمتی ) حفظ شود .
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 0
      دو سال هست تلویزیون یک نماینده معلم واقعی دعوت نکرده همش مسولان کمیسیون فرهنگی ،برنامه بودجه نماینده دولت از طرف معلمان آمدن تلویزیون حرف زدند .معلمان ده صنف دارند تهران زیر نظر شورای هماهنگی .ولی هیچ وقت از این صنف‌ها تلویزیون دعوت نمیکند .همین امروز صبح هم نیکزاد برنامه سلام تهران اومد جای معلم ها صحبت کرد ..یک یک خبرگزاری مربوط به جریان خاص هم شروع کرده به غیر مشروعیت بخشیدن به شورای هماهنگی و صنف های معلمان