افزایش 17 برابری مرگ خلبان های آمریکایی

مرگ و میر خلبانان آمریکایی ۱۷ برابر شده است که در تاریخ این کشور غیر از دورانی که در جنگ بوده اند سابقه ندارد.

به گزارش تحریریه، تارنمای «NaturalNews» در گزارشی نوشت میزان مرگ و میر خلبانان ایالات متحده پس از انتشار واکسن کووید ۱۷۵۰ درصد افزایش یافته است. بسیاری از خلبانان فوت شده تا پیش از این سالم بودند اما به سرعت جان خود را از دست دادند.

شرایط جسمی آماده و مناسب از ملزومات حرفه خلبانی است اما به نظر می رسد در سال ۲۰۲۱، کل صنعت هواپیمایی آمریکا علیه سلامت خلبانان توطئه کردند. خلبانان تهدید شده بودند اگر زمینه تزریق واکسن کووید-۱۹ همکاری نکنند شغل خود را از دست می دهند.

با اینحال پس از واکسیناسیون بیش از صد خلبان جوان در سال ۲۰۲۱ به طور مرموزی از دنیا رفتند، البته تعداد زیادی از دیگر خلبانان هم وجود دارند که بی‌صدا از عوارض جانبی و سیستم ایمنی ضعیف رنج می‌برند.

در هشت ماهه نخست امسال در مجموع ۱۱۱ خلبان جان باختند! این آمار افزایش ۱۷۵۰ درصدی را نسبت به سال ۲۰۲۰ نشان می دهد.

انجمن خلبانان خطوط هوایی فهرست فوت شدگان را منتشر کرده است. این آمار نشان می دهند که در سال ۲۰۲۰  فقط ۶ خلبان جان خود را از دست داده بودند و این تعداد در سال ۲۰۱۹ نیز این آمار تنها یک نفر بوده است.

بیشتر این موارد پس از انتشار گسترده ویروس کووید-۱۹ و انجام واکسیناسیون اجباری رخ داده است. از آنجایی که هیچ کد پزشکی برای مرگ ناشی از واکسن وجود ندارد، بیشتر مرگ‌ها به دلایل دیگر بیان شده اند.

شواهد پاتولوژیک ناشی از صدمات واکسن نادیده گرفته می شوند. با اینحال مرگ این خلبانان اغلب به عنوان مرگ ناگهانی یا غیر قابل توضیح و بدون بررسی پاتولوژیک بایگانی شده اند.

پایان/

۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰
کد خبر: 15135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =