اعلام مطالبه اصلی بازنشستگان از زبان نماینده مجلس

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور مطالبه اصلی بازنشستگان همسان سازی حقوق و دائمی سازی آن است.

به گزارش تحریریه، محمدعلی محسنی بندپی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: هفته گذشته میزبان روسای کانون بازنشستگان ادارات شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت بودم، متاسفانه بازنشستگان نگرانی های بسیار زیادی دارند و مطالبه اصلی آن ها همسان سازی حقوق و دائمی سازی همسان سازی است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، عدم وجود درآمدهای جانبی برای بازنشستگان و هزینه های سنگین زندگی جاری و تورم موجود شایسته است نمایندگان و اعضای کمیسیون تلفیق با قید فوریت به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداخته و اعتبارات لازم را اختصاص دهند.

وی ادامه داد: بسیاری از خدمات تشخیصی، درمانی، داروها، توانبخشی و تجهیزات کمک توانبخشی تحت پوشش بیمه نیست و باید وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه سلامت به این موضوع ورود کند و با قید فوریت نسبت به ارتقاء سطح پوشش درمانی بازنشستگان اقدامات لازم را انجام دهند.

۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 16237

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      0 0
      متاسفانه رییس سازمان برنامه و بودجه مشکل تورم را فقط در حقوق کارمندان و بازنشستگان. می بیند انگار توی مملکت نیست که هر کسی برای خودش نرخ روی کالای خودش می گذارد از خودرو سازی و برنج و سیب زمینی و گوشت و ویزیت دکتر و استاد کاران ساختمان و مکانیک ماشین و.......راحت ترین راه قیچی کردن حقوق نه گرفتن مالیات از بخش خصوصی
    • پروین سیدی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      0 0
      بازنشستگان بعد از چندین سال کار کردن ،الان از همه مزایای شاغلین محروم هستند وحتی در مورد مسائل رفاهی ودرمانی، تبعیض بزرگی،بین شاغلین وبازنشستگان وجود دارد،متاسفانه مسئولین هم نسبت به این قشر مظلوم خیلی کم لطف هستند.در همه جای دنیا به بازنشستگان توجه بیشتر میشود نه اینکه حتی حقشان هم به بهانه های مختلف همسان سازی نمیشود.
    • فرامرز IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      0 0
      خداوند پدر و مادرت را رحمت کند که درد دل بازنشستگان را در خانه ملت با صدای رسا اعلام کردید امیدوارم سایر نمایندگان هم مساعدت کنند و این مشکلات را حل کنند