مایک تایسون و دونالد ترامپ هرزه!

یک کتاب جدید از حضور «دونالد ترامپ» در زندگی خصوصی «مایک تایسون» پرده برداشت.

به گزارش تحریریه، تارنمای «The Raw Story» به نقل از یک کتاب تازه در مورد زندگی «دونالد ترامپ» آورده است: ترامپ به فرماندار نیوجرسی گفت که مایک تایسون فکر می کند وی با همسرش رابطه نامشروع دارد.

در یک کتاب تازه عنوان شده است که طول عمر ازدواج «رابین گیونز» بازیگر فیلم های هالیوود با «مایک تایسون» بوکسور تنها یک سال و یک هفته بود، اما در این مدت قهرمان بلامنازع سنگین وزن جهان نگران بود که دونالد ترامپ با همسرش رابطه نامشروع برقرار کرده است.

این افشاگری در کتاب «آینده نمی گذرد: ترامپ، بایدن و نبرد برای آینده آمریکا» نوشته «جاناتان مارتین» و «الکساندر برنز» از نیویورک تایمز منتشر شد.

Mike Tyson stormed into Donald Trump's office and raged 'are you f******g  my wife?'

نویسندگان این کتاب به تشریح مهمانی ناهار ترامپ با فرماندار ایالت «فیل مورفی» و همسرش در استراحتگاه گلف نیوجرسی خود پرداخته است.

در کتاب آمده است: در نیوجرسی، رئیس‌جمهور سابق با خوشحالی در حلقه‌ مردان بله قربان گوی خود قرار داشت و سعی داشت با بیان داستان‌هایی درباره مایک تایسون میهمانان خود را شاد کند. ترامپ گفت که این بوکسور در مقطعی اعتقاد پیدا کرده بود که دونالد با رابین گیونز (همسر تایسون در آن زمان) رابطه برقرار کرده است.

در آن زمان ترامپ با همسر اولش ازدواج کرده بود.

پایان/

۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 16739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =