وزیر کار زمان واریز عیدی بازنشستگان را اعلام کرد

حجت الله عبدالملکی وزیر رفاه، کار و امور اجتماعی زمان واریز عیدی بازنشستگان را اعلام کرد.

به گزارش تحریریه، حجت الله عبدالملکی وزیر رفاه، کار و امور اجتماعی زمان واریز عیدی بازنشستگان را نمی دانست، اما این مساله توسط زیرمجموعه های وزارتخانه اعلام شد.

از اواخر ماه بهمن قرار عیدی بازنشسته‌ها واریز شود که هنوز خبری نشده است. برآوردها نشان می دهد که مبلغ عیدی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، به ازای همسر ۴۰۰ هزار تومان و به ازای فرزندان نیز ۱۵۰هزار تومان باشد که در نهایت برای یک خانواده ۴ نفره ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

ظاهرا وزیر کار اطلاع دقیقی از تاریخ واریز ندارد، اما موسوی رییس سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این سوال که عیدی بازنشسته‌ها چه زمانی واریز می‌شود گفت؛ کارهای مقدماتی واریز عیدی انجام شده و طی روزهای آینده واریز می شود چرا که تاکنون مشغول واریز حقوق بهمن ماه بودیم. 

پایان/

۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 16905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      2 0
      بنازم به وزیری که خبرازواریزعیدی ندارد.خوب است این خبردرتاریخ ثبت شود.
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      1 0
      خاک بر سرتون با این عیدی تحقیر کننده
    • بازنشسته IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      0 0
      ای کسانی که برای بازنشسته ها تصمیم می گیرید که یک میلیون و ششصد هزار تومان صدقه به عنوان عیدی به آنها بدهید آیا نمیدانید که بازنشسته زنش مُرده و یا اگر زن است شوهرش مُرده است و از طرفی دیگر از حق همسر یعنی از چهارصد هزار تومان محروم میشود و فرزندان بزرگ شده اند و رفته اند و از طرفی دیگر در ماه خیلی هزینه ی دارو و درمان ، قرص ، شربت ، نوار قلب ، داروی قلبی ، قندی ، چربی خون، پروستات، کلیوی ، کبد ی ، عکسبرداری، رادیولوژی، سونوگرافی، اکو ، مشکلات ادراری، بواسیری، کبدی ، گوش ، چشم، دندان، و گوارشی ، دیالیزی و .و . و . و دارند و هزینه های پرستار و نگهداری و تاکسی تلفنی و عصا ، سمعک ، عینک ، لوازم ارتوپدی و صدها هزینه دیگر دارند . چرا خودتان را در ماشین شاسی بلند هاتان می بینید که الحمدالله در اوج سلامتی و جوانی هستید و بدون توجه و ترس از خدایی که فرموده " بالوالدین احسانا " به والدین نیکی کنید و یا اینکه " رضی اللهِ رضی الوالدین " رضایت خداوند رضایت والدین است ، چرا تصمیمات بی پروا و بدون تامل و بدون عاقبت اندیشی در مورد این اشخاص ضعیف و مستاصل و درمانده می گیرید ؟ ....
    • مستمری بگیر حداقلی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      1 0
      هزار رحمت به روحانی! پارسال 16 بهمن عیدیمون واریز شد آخر اسفند هم 1200برامون ریخت این یکی آب از ناخنش نمیچکه که هیچ همون سنار پول رو هم چنان دو دستی چسبیده دلش نمیاد بده!!!