بهترین راه کشف استعداد دانش آموزان

فرماندار شهربابک گفت: مسابقات قرآنی فرهنگی و هنری بهترین راه کشف استعداد دانش آموزان است.

به گزارش تحریریه، فرماندار شهربابک در جشن تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری شهربابک گفت: شرکت دانش آموزان در مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری جای خشنودی بسیاری دارد و باید از خانواده هایی که فرزندانشان را برای شرکت در این مسابقات تشویق می کنند تشکر کرد.

قاسم شمسی ضمن تشکر از مربیان فعال در این حوزه افزود: معتقدم مسابقات قرآنی فرهنگی و هنری بهترین راه برای کشف استعداد دانش آموزان است.

وی تأکید کرد: اطمینان دارم دانش آموزانی که علاوه بر بخش علمی، در حوزه های قرآنی، فرهنگی و هنری نیز فعالیت می کنند در آینده می توانند مدیران موفقی باشند، به طوری که هم موجب ارتقا شخصی خود می شوند و هم فرد مؤثری در جامعه خواهند بود.

 شمسی خطاب به برگزیدگان مسابقات دانش آموزی قرآنی، فرهنگی هنری شهربابک گفت: بدون شک شما در آینده شخصی تأثیرگذار در جامعه خواهید بود و با پشتکار خود می توانید یکی از مدیران موفق در سطح شهرستان، استان و کشور باشید.

وی برنامه ریزی در حوزه های قرآنی، فرهنگی و هنری در سطح شهرستان را کم دانست و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در سطح دانش آموزانمان داریم می توانیم با برنامه ریزی رتبه های استانی و کشوری را افزایش دهیم چون این ظرفیت و استعداد در شهرستان وجود دارد.

فرماندار شهربابک بیان داشت: از مدیران آموزش و پرورش درخواست داریم برنامه ریزی های مدون بیشتری داشته باشند تا در سالهای آینده بتوانیم جایگاه بالاتری داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه اکنون جایگاه خوبی در استان داریم اما می توانیم در کشور نیز حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم که با برنامه ریزی این امر محقق خواهد شد.

در پایان این جشن از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری و همچنین مربیان آنان تجلیل شد.

پایان/

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۰
کد خبر: 17251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =