استقبال کم نظیر خانواده ها از پویش کتاب مثبت ۳

مسابقه پویش کتابخوانی مثبت 3 با حضور 700 شرکت کننده و به صورت خانوادگی در مصلی امام علی (ع) شهربابک برگزار شد.

به گزارش تحریریه، حجت الاسلام مهدی غفوری رییس اداره تبلیغات اسلامی شهربابک در گفت و گو با خبرنگار تحریریه گفت: پویش ملی کتابخوانی مثبت 3 در شهربابک به همت دبیرخانه تعالی جایگاه خانواده و موضوع جمعیت و فرزند آوری شهربابک انجام شده است.

وی افزود: از سال ۱۳۹۱ تا امروز، رهبر معظم انقلاب بیش از ۵۰ بار موضوع جمعیت و فرزندآوری را مطرح نموده و نگرانی خود را از خطرات کاهش جمعیت، ابراز کرده‌اند.

حجت الاسلام غفوری بیان داشت: تنها موضوعی که ایشان در طول سال‌های گذشته نسبت به آن امیدی نمی‌دهند و از آینده‌ای دهشتناک صحبت می‌کنند، همین موضوع جمعیت و فرزندآوری است.

وی با اشاره به اینکه کتاب ۳+ (مثبت سه) لبیک به دغدغه‌های حضرت آقا در این موضوع است، اظهار داشت: با انتخاب قالب کتاب برای این اتفاق، علاوه بر موضوع جمعیت و فرزندآوری، ترویج فرهنگ کتابخوانی برای عموم مردم نیز محقق می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهربابک تصریح کرد: هدف نهایی پویش، استفاده مخاطب از محتوای کتاب و باز شدن گره‌های ذهنی در موضوع فرزندآوری است و امیدواریم این تغییر نگرش، منتج به نتیجه عملی هم شده و زمینه حل بخشی از این بحران ملی را فراهم سازد.

پایان/

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 17263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =