درهای جهنم به روی اسرائیل باز می شود

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس طی اظهاراتی مدعی شد که در صورت ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی، درهای جهنم به روی اشغالگران باز خواهد شد.

به گزارش تحریریه، صالح العاروری رئیس دفتر سیاسی حماس در مصاحبه با المیادین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر با فرارسیدن ماه رمضان همچنان اسرای فلسطینی در اعتصاب غذا باشند، اوضاع در سرزمین‌های اشغالی متشنج خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی اوضاع را متشنج خواهد کرد، تاکید کرد که امروز رژیم اشغالگر امتحان قدس و مسجد الاقصی را پیش رو دارد و زمانش رسیده که بداند قدس و مقدسات آن و مسجد الاقصی برای ما خط قرمز است.

او با اشاره به ملاقات‌های دائمی و علنی یا غیر علنی این جنبش با حزب الله گفت: گفتگوهای جدی و همکاری مسئولانه‌ای بین دو طرف وجود دارد که البته فقط شامل حزب الله نمی‌شود بلکه با جنبش‌ها، کشورها و ملت‌های متعدد همکاری داریم.

صالح العاروری تاکید کرد که مردم باید این اظهارنظر سید حسن نصرالله را مد نظر قرار بدهند که حمله به قدس به معنای جنگ منطقه ای است. ما نه تنها با حزب الله، بلکه با بسیاری از جنبش ها، کشورها و مردمان گفتگوهای جدی داریم و مسئولانه همکاری می کنیم.

پایان/

۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 17781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =