توهین پایگاه تحلیلی دارو و سلامت (فانا) به رئیس جمهور

پس از آنکه رئیس جمهور مافیای تجهیزات پزشکی را قوی ترین مافیا خواند، پایگاه تحلیلی دارو و سلامت (فانا) وی را متهم به بگم بگم کرد.

 به گزارش تحریریه، سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی گفت: مافیایی که در تجهیزات پزشکی و دارویی وجود دارد، ظاهراً از همه مافیاها قوی‌تر است.

رییس‌جمهور گفت: نباید تسلیم کسانی شویم که نمی‌خواهند حاصل تلاش دانشمندان ایرانی به دنیا عرضه شود؛ باید این فضا را بشکنیم و با قدرت پیش برویم.

رئیسی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم حتماً دست مافیا و جریانات فاسدی که در حوزه پزشکی و دارویی فعالیت دارند، قطع خواهد کرد.

همین اظهارات کافی بود تا پایگاه خبری تحلیلی دارو و سلامت (فانا) با متهم کردن رئیس جمهور به بگم بگم، اظهارات رئیسی را یادآور بگم‌بگم‌های دوران وزارت سعید نمکی در وزارت بهداشت بخواند.

فانا مدعی شد بعد از بگم بگم ها در زمان نمکی در آخر هم مشخص نشد مافیای دارو و تجهیزات پزشکی چه کسانی هستند.

فانا که گویا از سخنان رئیسی بسیار خشمگین شده است در آخر به سخنان بهرام دارایی رئیس سازمان غذا و دارو اشاره می کند که گفته بود: "چیزی به اسم مافیای دارو در ایران اصلا وجود ندارد. کدام رئیس یا مدیر سازمان غذا و دارو تاکنون بازداشت شده است؟! به نظر می‌رسد مافیا، مافیا کردن درباره حوزه دارو هم کشکی شده است. ما در حوزه دارو شاهد غوغالاساری، شارلاتانیزسم و تمامیت‌خواهی برخی هستیم"

پایان/

۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
کد خبر: 17889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =