منت جدید بنیاد شهید بر سر ایثارگران!

منت جدید بنیاد شهید بر سر ایثارگران به حاشیه های قبلی اضافه شده و در حال تبدیل شدن به یک رویه است.

به گزارش تحریریه، منت جدید بنیاد شهید بر سر ایثارگران به حاشیه های قبلی این نهاد ناکارآمد و مساله دار اضافه شده و در حال تبدیل شدن به یک رویه است.

قاضی زاده هاشمی که بنگاههای اقتصادی خود را به بدترین شکل ممکن اداره کرده، معوقات ایثارگران را که با تاخیر چند ساله پرداخت شده و به روز نشده بود جبران نکرده، شرکت های بورسی آن اوضاع نابسامانی دارند و کیفیت خدمات خود را افزایش نداده است، را می توان یکی از بدترین مدیران بنیاد شهید در دهه های اخیر دانست. 

قاضی زاده و مدیران وی در 8 ماه اخیر هر از گاهی با انتشار خبری اغراق آمیز و خلاف واقع درباره امتیازها برای خانواده شهدا و ایثارگران باعث ایجاد سوالات زیادی در جامعه می شوند. به گونه ای که از انتشار خبر واردات 5 هزار دستگاه خودروی جانبازان و خدمات در عراق به شهدای عراقی، به اختصاص خودرو به ایثارگران رسیده ایم.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از بررسی شرایط ایثارگران به‌منظور دریافت خودرو خبر داد و گفت: اطلاعات لازم پس از هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه از طریق پایگاه اطلاع رسانی ایثار به اطلاع ایثارگران رسانده می‌شود.

مشخص نیست که مجموعه ناکارآمد بنیاد شهید چه هدفی را از این اخبار اغراق آمیز پیگیری می کند و چرا استفتا انجام شده از رهبر معظم انقلاب که خبرگزاری تسنیم منتشر کرد(اینجا) را مسکوت گذاشته است و زیان وارد شده را جبران نمی کند، اما بر انتشار اخبار دهان پرکن مانند واردات 5 هزار دستگاه خودرو و حالا تحویل خودرو به ایثارگران روی آورده است. 

پایان/

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 18286

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • گمنام IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      1 0
      اقای قاضی زاده ازشما تقاضادارم حقوق مستمری راکه به جانبازان پس ازبازنشتگی میدهیدازبانک دی اسعلام بگیرید مبناپایه حقوق هرچه هست بانک درصدی ازان راکسرمیکندنمدانم چقددراین موردشما اطلاع داریدجانبازازکارافتاده بایددردرمانگاهایی که برای انها درنظرگرفته شده برای کشیدن دندان ۵۰۰ هزارتومن یابیشت برای کشیدن دندان هزینه کند ایااین است جواب ما
    • محمد م۲ RU ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      2 0
      این مرتیکه و ایادیش جانبازها را داخل بنیاد راه نمی دهد چه برسد به خودرو و واردات خودرو یا دروغ است و یا آنرا به ایادی یا فامیلهای دزد تر از خودش واگذار کرده که بنام ایثارگران به کام خودشان ما جانبازان این نوع ریاست فرمایشی را نمی خواهیم
    • حجت ابادطلب IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      0 0
      تو را به حق این ماه مبارک کم شعار بدین خسته شدیم حرف نزنید بهتر است این نهاد اداره بنیاد شهید عراق است نه ایران، تمام!!!!!؟
    • میرزامراد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      2 0
      لعنت خدا بر شما که خبر از حال خانوادهای ما ندارین
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 0
      لعنت خدا بر خیانت کنندگی به نظام و شهدا این قاضی لیاقت اداره بنیاد شهید را نداری هر از چند وقتی شیپور غلط میزن از خدا میخواهم اینها چنان مرضی بگیرند که ناعلاج باشه شما وارث شهیدان هستید که زنده و دست بسته توسط دشمن با لودر دفن شدن خجالت بکشید و بمیرید