اعلام جزئیات جدید از طرح رتبه‌بندی معلمان از زبان وزیر

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان که قریب به ۱۰ سال پیش کلید خورده است، از دوشنبه هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح خواهد شد.

به گزارش تحریریه، وزیر آموزش و پرورش در سفر به کردستان با اشاره به آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان گفت: آیین نامه این طرح از هفته آینده در کمیسیون‌های مربوطه در دولت بررسی و با تصویب در جلسه هیئت دولت، به آموزش و  پرورش ابلاغ می‌شود.

یوسف نوری با اشاره به هم صدایی دولت، مجلس و شورای نگهبان در تصویب این طرح گفت: طرح رتبه بندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ برای همکاران فرهنگی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تصویب طرح رتبه‌بندی در پایان سال گذشته، اضافه کرد: طرح رتبه بندی معلمان ۱۰ سال است که اجرایی نشده است اما اتفاق خوبی افتاد و دولت و شورای نگهبان همصدا شدند و اراده کردند که این کار انجام شود.

نوری همچنین هدف از سفر خود به کردستان را بررسی موانع و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش و کمک به حل آن‌ها اعلام کرد و افزود: ساماندهی وضعیت معلمان و فرهنگیان جزو برنامه‌های اصلی دولت است.

دیدار صمیمی با جمعی از فرهنگیان و اطلاع از مشکلات و خواسته‌های آنان و نشست با تشکل های دانش آموزی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به کردستان است.

منبع: صداوسیما

پایان/

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد خبر: 18796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =