رالی مرگ آقازاده‌ها در پایتخت

بر اساس گزارش‌های متعدد مردمی سرنشینان تعداد مشخصی خودرو، در ساعات پایانی شب و دقایق اولیه بامداد، بزرگ‌راه‌های پایتخت را به جولانگاه که نه، قتل‌گاه یک قمار کم‌نظیر تبدیل کرده‌اند.

به گزارش تحریریه، بر اساس گزارش‌های متعدد مردمی که اخیرا و به اشکال مختلف به دست ما رسیده و مورد صحت‌سنجی قرار گرفته، سرنشینان تعداد مشخصی خودرو، در ساعات پایانی شب و دقایق اولیه بامداد، بزرگراه‌های پایتخت را به جولانگاه که نه، قتل‌گاه یک قمار کم‌نظیر تبدیل کرده‌اند؛ این عده که اغلب دارای خودروهای۲۰۶ و ۲۰۷ اسپرت و تقویت شده در ناحیه موتور و بدنه هستند، پس از استعمال مخدر یا مشروبات الکلی (حاشیه اماکن مشخص و به‌صورت دسته‌جمعی)، با طراحی و انتخاب مسیرهای معین در اتوبان‌های تهران، دست به اقدامات جنون‌آمیز زده، و روی انحراف و یا چپ کردن خودروهای عبوری، شرط‌بندی می‌کنند.

در آخرین موارد ثبت شده، بامداد ۳۱ خردادماه، همین عده در مسیر مدرس جنوب با ضربه زدن به یک خودروی ال۹۰، باعث انحراف و وارد شدن خسارات شدید مالی و جانی به سرنشینان این خودرو شده، و در ادامه، در مسیر اتوبان یادگار جنوب، باعث انحراف و چپ شدن یک خودروی شاسی‌بلند دیگر شدند. تاسف‌بار اینکه گزارشات و شواهد نشان می‌دهد این اقدام دسته‌جمعی که به‌وضوح مصداق جرم عمومی بوده و رسما یک اقدام ضد امنیتی محسوب می‌شود، توسط همین عده، پیش از این وجود داشته و هم‌اکنون نیز متوقف نشده است.

افرادی که توسط این افراد و با اقدامات مشابه، مورد تهاجم قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای پیگیری و اخذ خسارات خود، شکایات خود را به پلیس آگاهی تهران بزرگ و یا شعبه ۳۰۰۱ مستقر در دادسرای ناحیه یک تهران (مجتمع الهیه) اعلام کرده و ارجاع دهند.

مردم برای تامین امنیت جانی خود از مسئولان قضایی و انتظامی تقاضا دارند که با موارد اینچنینی که باعث به خطر افتادن جان شهروندان می‌گردد، قاطعانه برخورد کرده و در برابر این باندهای شرط‌بندی، که بر اساس اطلاعات اولیه خبرنگار ما، متاسفانه گویا برخی از آقازاده‌های دارای قدرت لابی و ثروتمند هستند، با جلوگیری از اعمال نفوذ خانواده‌های این قماربازان در مسیر رسیدگی قضایی، برخورد لازم را داشته باشند

منبع: افکارنیوز

پایان/

۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
کد خبر: 20552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      مسعولین توجه کنند این ها بچه بازاری نیستند بچه های کسانی هستند که حقوق آب باریکه می گیرند