رتبه بندی معلمان هر چه سریعتر اجرایی شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که به همراه استاندار کرمان و اعضای مجمع نمایندگان استان با وزیر آموزش و پرورش نشست داشت، گفت: در این نشست بر اجرای هر چه سریعتر رتبه بندی معلمان و تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی تأکید شد.

به گزارش تحریریه، محمدرضا پورابراهیمی در این نشست که به همراه استاندار کرمان و اعضای مجمع نمایندگان استان با وزیر آموزش و پرورش و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان برگزار شد، با اشاره به تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی اظهار کرد: با توجه به درخواست های مکرر معلمان حق التدریسی باید هر چه سریعتر این موضوع در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد تا شاهد تعیین تکلیف این قشر زحمتکش باشیم.

وی با اشاره به قانون رتبه بندی معلمان، افزود: با توجه به مصوبه مجلس طرح رتبه بندی معلمان باید در موعد مقرر اجرایی می‌شد که تا کنون اجرایی نشده است درخواست ما از وزیر آموزش و پرورش این است که با تسریع زمانی این مصوبه را اجرایی کند.

وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز جهت احداث اردوگاه شهید سلیمانی در کرمان، بیان کرد: در سفری که وزیر آموزش و پرورش به کرمان داشت، کلنگ احداث این اردوگاه در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار زده شد که در خواست ما از وزیر آموزش و پرورش این است با تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه، شاهد تکمیل این اردوگاه در آینده نزدیک باشیم.

به نقل از خانه ملت، پورابراهیمی در ادامه با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در کرمان ، افزود: متأسفانه وضعیت سرانه فضای آموزشی در شهر کرمان اصلاً قابل قبول نیست، لذا باید عملیات ساخت و ساز مدارس هر چه زودتر در دستور کار قرار بگیرد تا سرانه شهر کرمان به متوسط سرانه کشور و استان برسد.

پایان/

۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 20651

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فرهنگی تنها IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      نمایندگان عزیز و دولتمردان محترم و وزیر محترم آموزش وپرورش اکنون حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم شده ۱۵ میلیون پس امیدوارم هیچ معلمی با رتبه بندی حقوقش کمتر از ۱۵میلیون تومان نباشد چون ۹۰درصد کارمندان بالای ۲۰میلیون حقوق میگیرند ولی معلمان فوقش با سابقه ۲۶سال ۸میلیون تومان بعداز کسر ها بغیر از اقساط میشه۶میلیون ونیم واقعا درست نیست امیدوارم رتبه بندی که قرار بود ۱۲ اردیبهشت اجرا بشه تا ۱۵ مرداد حکمها بزنند معوقات تمام کمال با وجود آماده بودن پولش یکجا در اولین ماه پرداخت کنند چون این حق معلمان است
    • لل IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      ببینید به چه روزی افتاده ایم که نمایندگان مجلس به وزیر التماس می کنند رتبه بندی رو اجرا کنه