اسب تروای روسیه در ناتو و خنجر زدن از پشت به اوکراین!

بحران انرژی در اروپا روز به روز جدی تر شده و کشورهای اتحادیه اروپا در تلاشند تا وابستگی به انرژی روسیه را کاهش دهد. قیمت گاز نیز در سال جاری تقریباً چهار برابر شده است که دلیل اصلی آن کاهش جریان گاز روسیه، تامین کننده اصلی این قاره است. در این میان آلمانی ها سعی دارند با رفتارهایی خاص، در مقابله با روسیه نقش کمرنگ تری ایفا کرده تا هزینه های خود در این بحران را به حداقل برسانند.

به گزارش تحریریه، بحران انرژی در اروپا روز به روز جدی تر شده و کشورهای اتحادیه اروپا در تلاشند تا وابستگی به انرژی روسیه را کاهش دهد. قیمت گاز نیز در سال جاری تقریباً چهار برابر شده است که دلیل اصلی آن کاهش جریان گاز روسیه، تامین کننده اصلی این قاره است. در این میان آلمانی ها سعی دارند با رفتارهایی خاص، در مقابله با روسیه نقش کمرنگ تری ایفا کرده تا هزینه های خود در این بحران را به حداقل برسانند.

عطا بهرامی در همین زمینه نکاتی را بیان کرده است.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

پایان/

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 20992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فضول IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      بحران انرژی در اروپا روز به روز جدی تر شده و کشورهای اتحادیه اروپا در تلاشند تا وابستگی به انرژی روسیه را کاهش دهد. قیمت گاز نیز در سال جاری تقریباً چهار برابر شده است که دلیل اصلی آن کاهش جریان گاز روسیه، تامین کننده اصلی این قاره است. در این میان آلمانی ها سعی دارند با رفتارهایی خاص، در مقابله با روسیه نقش کمرنگ تری ایفا کرده تا هزینه های خود در این بحران را به حداقل برسانند. دو بار شما نوشتین یه بار هم من نوشتم . میگن تا سه نشه بازی نشه