همسر زلنسکی یک فاشیست تمام عیار است

کاربران آمریکایی توییتر همسر ولودیمیر زلنسکی را به دلیل دامن زدن به درگیری ها، "فاشیست" خواندند

به گزارش تحریریه، به نقل از اسپوتنیک، کاربران توییتر در آمریکا به شدت از "یلنا زلنسکایا"، همسر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین انتقاد کردند که طرح ایلان ماسک، برای حل مناقشه اوکراین را "یک اشتباه تصادفی" خواند.

یکی از کاربران در این باره نوشت: "اوکراین خواهان صلح نیست".

همچنین در کامنتهایی آمده است: "اخبار فوری: فاشیست‌ها می‌ترسند که دیگر مورد حمایت قرار نگیرند".

ریچارد دیگر کاربر توییتر با تمسخر گفت: "فرصت دادن به یک توافق صلح، اقدام بسیار وحشتناکی از سوی ایلان است".

جورج نیز در این زمینه نوشت :"شگفت انگیز است که درخواست برای پایان دادن به درگیری به عنوان یک اشتباه ناخواسته تلقی می شود".

مکس نوشت: "در طول گفتگوی اینترنتی، زلنسکایا گفت امیدوار است که درخواست ایلان ماسک برای صلح بین اوکراین و روسیه "یک اشتباه تصادفی" بوده باشد".

در اوایل اکتبر، ایلان ماسک در توییتر خود نوشت که در مورد احتمال پیروزی اوکراین در صورت وقوع یک جنگ تمام عیار با روسیه، تردید دارد. او همچنین دیدگاه خود را در مورد حل و فصل مناقشه ارائه کرد. این طرح پیشنهاد "رأی‌گیری مجدد" در دونباس "تحت نظارت سازمان ملل"، حفظ کریمه به عنوان "بخشی رسمی از روسیه، همانطور که از سال 1783 بوده است"، و تضمین‌هایی برای تامین آب شبه جزیره و اوکراین را میدهد.

این طرح و پیشنهادات با انتقادات بسیاری از سوی کی یف مواجه شد. "دیمیتری پسکوف"، سخنگوی کرملین، در توضیح طرح ماسک، آن را بیانیه واقعی خواند و یادآور شد که حاملان فرهنگ روسی و زبان روسی قرن ها در شرق اوکراین زندگی می کنند.

پایان/

۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 22620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =