غایب بزرگ این روز های کشور؛ بنزین سوپر!

در حالیکه بسیاری از خودروهای جدید و حتی تولید و مونتاژ داخلی به موتور توربو مجهز شده اند، کمبود بنزین سوپر برای مالکان این خودروها مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

به گزارش تحریریه، اگر مالک یک خودروی توربو باشید یا در کل علاقمند به رسیدگی مناسب به خودروی خود باشید، این روز ها متوجه کمبود یا حتی نایابی آزاردهنده بنزین سوپر در جایگاه های سراسر کشور شده اید. بنزین سوپر که اکنون تبدیل به ستاره سهیل شده هرزگاهی در یکی از جایگاه ها پیدا می شود و اگر بخت با شما یار باشد و در همان چند ساعت محدودی که جایگاه مذکور سوپر دارد به آن جا برسید، می توانید سوخت گیری را انجام دهید!

شرکت نفت نیز ضعف واضحی در اطلاع رسانی داشته و با وجود داشتن سامانه آنلاین، اطلاعات جایگاه هایی که بنزین سوپر دارند را به طور دقیق اعلام نمی شوند.

جایگاه داران متقاضی بنزین سوپر نیز به طور دقیق نمی دانند چه زمانی بنزین به دستشان خواهد رسید و به همین علت رانندگانی که احتیاج به بنزین سوپر دارند باید چندین جایگاه را بگردند تا شاید بخت به آن ها رو کند!

رئیس هیئت مدیره کانون جایگاه داران نیز کمبود بنزین سوپر را تایید کرد و گفت: جایگاه داران متقاضی بنزین سوپر در سامانه خرید ثبت نام می کنند اما معلوم نیست که چه زمانی بنزین به جایگاه مورد نظر اختصاص می یابد.

منبع: car.ir

پایان/

۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 22797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =