اعلام جزئیات سهمیه ایثارگران در آزمون استخدامی بانک ملت

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات سهمیه ایثارگران در فراخوان اسـتخدامی بانک ملت را طی نامه‌ای به مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها اعلام کرد.

به گزارش تحریریه، سردار حسن‌زاده در این نامه تأکید کرد: بـا توجه به فراخوان اسـتخدامی بانک ملت در سال جاری و شـروع ثبت‌نام متقاضـیان از 15 آذرماه، نسبت به اطلاع‌رسانی به جامعه هدف واجد شرایط جهت مراجعه به سایت بانک و ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام شود.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: علی‌رغم اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت رفع برخی ابهامات و مشـکلات احتمالی قبل و بعد از آزمون، بخش مربوط جهت تفکیک شـغل‌محل‌های اختصاصی سهمیه حداقل 25 درصد اسـتخدامی ایثارگران و همچنین ثبت مشـخصات ایثارگری مشمولان در سامانه ثبت‌نام از طرف آن بانک پیش‌بینی نشـده و ایثارگران نیز هماننـد سایر افراد باید در سایت ثبت‌نام و در آزمون شـرکت کنند.

وی ادامه داد: حسب اعلام بانک، ایثارگران متقاضی سهمیه 25 درصد باید صرفًا شغل‌محل‌های اعلام شده در فایل پیوست را انتخاب و در صورت تمایل به انتخاب سایر شغل‌محل‌ها، باید با داوطلبان آزاد رقابت و امتیاز لازم را کسب کنند ضمن اینکه متقاضـیان باید شـرایط مندرج جهت ثبت‌نام و شـرکت در آزمون را به دقت مطالعه و در صورت احراز شرایط نسبت به شرکت در آزمون استخدامی اقدام کنند.

حسن‌زاده با اشاره به فرایند برگزاری این آزمون اعلام کرد: بانک به نحو ممکن، ایثارگران ثبت‌نام شـده متقاضـی سـهمیه مذکور را از غیر ایثارگران تفکیک و اعلام خواهد کرد تا بعد از برگزاری آزمون نسبت به تائید ایثارگران واجد شرایط بهره‌مندی از سهمیه اقدام و اطلاعات مورد نیاز در اختیار بانک مزبور قرار گیرد.

به نقل از ایثار، مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خاتمه تأکید کرد: بدیهی است مسئولیت رعایت ضوابط مربوط به سهمیه مذکور به عهده آن بانک بوده و پاسخگوی این عزیزان خواهد بود.

شغل‌محل‌های اعلام شده برای سهمیه ایثارگران(لطفا کلیک کنید)
سامانه ثبت نام آزمون بانک ملت

پایان/

۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 23191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =