خودروهای ریسپکت و FMC T۵ برای عرضه در بورس کالا پذیرش شدند

هیات پذیرش بورس کالای ایران با پذیرش خودروی ریسپکت گروه بهمن، T۵ گروه صنعتی فردا، وانت کلوت از شرکت مکث موتور و کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) از شرکت آریا دیزل موتور موافقت کرد.

به گزارش تحریریه، در اطلاعیه اخیر مدیریت پذیرش بورس کالای ایران آمده است: پذیرش خودرو سواری ریسپکت شرکت بهمن موتور، T۵ گروه صنعتی اتومبیل سازی فردا، کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) شرکت آریا دیزل موتور و وانت کلوت شرکت مکث موتور پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و ششمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ ۸ آذر در بازار اصلی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفته است.

تعهد عرضه ۱۵۰۰ دستگاه ریسپکت

شرکت بهمن موتور سالانه امکان تولید ۳ هزار دستگاه از این خودرو را دارا می باشد و این شرکت قرار است حداقل ۵۰ درصد تولید سالانه معادل هزار و ۵۰۰ دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

تعهد عرضه ۱۲۰۰ دستگاه T۵

گروه صنعتی اتومبیل سازی فردا سالانه امکان تولید ۲ هزار دستگاه T۵ را دارد و این شرکت متعهد شده حداقل ۶۰ درصد تولید سالانه معادل هزار و ۲۰۰ دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

تعهد عرضه ۳۵۰ دستگاه کامیون کشنده C&C

شرکت آریا دیزل موتور سالانه امکان تولید ۷۰۳ دستگاه کامیون کشنده C&C را دارد و این شرکت متعهد شده حداقل ۵۰ درصد تولید سالانه معادل ۳۵۰ دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

تعهد عرضه ۶۶۰ دستگاه وانت کلوت

شرکت مکث موتور سالانه امکان تولید هزار و ۳۱۹ هزار دستگاه وانت کلوت را دارد و این شرکت متعهد شده حداقل ۵۰ درصد تولید سالانه معادل ۶۶۰ دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

خودروهای ریسپکت و FMC T۵ برای عرضه در بورس کالا پذیرش شدند

پایان/

۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 23321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =