تفاوت زمستان سخت در اروپا و زمستان سخت در ایران چیست؟

در داخل کشور عده ای تلاش می کنند مساله زمستان سخت در اروپا را با مساله کمبود گاز هر ساله در ایران مقایسه کنند.

به گزارش تحریریه، در داخل کشور عده ای تلاش می کنند مساله زمستان سخت در اروپا را با مساله کمبود گاز هر ساله در ایران مقایسه کنند.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

پایان/

۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 23416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      4 1
      اول اظهار میکنی که نمیدانم منظور از زمستان سخت آقای مرندی چیست و خودش هم علنا بیان نکرده بعدا خودت زمستان سخت را از دید خودت معنی میکنی و خودت را عقل کل ميدوني چرت و پرت خیلی گفتی فقط من به یکیش اشاره میکنم. غذای 12 دلار را به ریال تبدیل کردید و رسیدی به غذای چهارصد هزاري در ایران. عقل کل و عجوبه علمی شما بایستی توجه کنید که حقوق دریافتی آن شخص که به دلار میگیرد چند درصد آن را به این غذا داده بعد شما ها یا ندانسته و یا دانسته و به عمد این اراجیف میزنی. همین يه میلیون تومان مرغ هیچ میدانی که چند درصد از حقوق یک کارگر و یا کارمند را به خود اختصاص می دهد تازه شخصی که کار دارد. هیچ میدانی چند میلیون بیکار داریم که همان حداقل را هم ندارند. کشور را احمق های مثل تو با آزمون و خطا این 43 سال اداره کردند که این وضع شده. گاز و نفت و برق مصرفی را با دلار حساب می کنی در صورتی که دریافتی مردم به ریال است اينو هر آدم بیسوادی میداند که توی عقل کل نمیفهمی. در ضمن این مردم نه غرب زده اند نه شرق زده، این شماييد که وصل هستید به عالیجناب پوتین، کشوری که فقط در طول دویست سال اخیر چند بار به ایران تهاجم ک
    • فرامرز علوی IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      2 0
      اگر در اروپا شبکه گاز و لوله کشی گاز نیست، چطور دوست شما گفته جرأت نمی کنند گاز روشن کنند؟! خب گاز اگر نباشد، نیست دیگر و نمی شود از اساس روش کرد! به نظر من، شبکه گاز و شبکه برق، هر دو باید باشد و برای رفاه مردم لازم است و حق مردم ایران است. یارانه و رانت پتروشیمی و فولاد و کاشی باید قطع شود و گاز به قیمت جهانی به صنایع داده شود. این که به قیمت جهانی انرژی را با مردم حساب کنیم، به شرط یارانه کافی شاید قابل قبول باشد؛ اما باید با احتیاط، مانع از ایجاد شوک به مردم فقیر شد. در هر صورت، شبکه گاز و شبکه برق هردو باید باشد. ابتدا رانت صنایع قطع شود و بعد به مردم و خانه ها برسید. درصد پولی که ما صرف غذا می کنیم باید با کل درآمد ما مقایسه شود؛ نه با قیمت غذا در خارج. درباره تعطیلی موافقم و با ساعات کاری زیاد، بازدهی خاصی وجود ندارد. در دنیا به سه روز تعطیلات آخر هفته هم رسیده ایم.