تبارشناسی سخنان مرندی در برنامه جدال درباره برجام، از ظریف تا باقری کنی!

مرندی مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده در برنامه جدال گفت: آمریکایی ها وقتی با من صحبت می‌کردند می‌گفتند شما نیاز به توافق دارید، شما گرفتارید. من هم می گفتم شما هم نیاز دارید، شما هم گرفتاری دارید، با مشکل جدی انرژی هم روبرو هستید، دیگر گاز ارزان روسیه در دسترس نیست.

به گزارش تحریریه، مرندی مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده در برنامه جدال گفت: آمریکایی ها وقتی با من صحبت می‌کردند می‌گفتند شما نیاز به توافق دارید، شما گرفتارید. من هم می گفتم شما هم نیاز دارید، شما هم گرفتاری دارید، با مشکل جدی انرژی هم روبرو هستید، دیگر گاز ارزان روسیه در دسترس نیست.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

پایان/

۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 23673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      0 0
      امریکا اگه میخواست با برجام تحریم ها رو لغو کنه مگه مریض بود که تحریم کنه ایران رو هزار ساله دیگه مذاکره کنیم با امریکا امریکا مذاکرات رو لغو نمی کنه بیخود زور الکی نزنید امریکا تنها اسلحه اش نظام تحریم هاست این اسلحه رو از دست بده دیگه جرات عرض اندام جلوی ایران رو نداره مگه مریضه که ایران رو تبدیل به یک ابر قدرت کنه چین و روسیه و هند رو توش مونده وای بحالی اون روزی که ایران تبدیل به یک ابرقدرت بشه ایران یک خصلتی داره اون هم اینه که میتونه پا به هرجا بزاره تمدن سازی کنه امریکا این قضیه رو فهمیده اگر ایران به یک ابرقدرت تبدیل بشه حتی ممکنه کل دنیا رو هم فتح کنه اونم دوبار همه یک دفعه فتح میکنند ایران دوبار فتح میکنه