آمار جالب سازمان اطلاعات ملی آمریکا از بشقاب پرنده ها

بر اساس گزارشی که دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا (ODNI) منتشر کرده است، مقامات ایالات متحده بیش از 500 مشاهده اشیاء پرنده ناشناس یا بشقاب پرنده ها (UFO) را ثبت کرده اند.

به گزارش تحریریه، به نقل از اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است: "علاوه بر 144 گزارش ناهنجاری های آسمانی ناشناخته تحت پوشش گزارش ODNI در چارچوب ارزیابی اولیه، 247 گزارش جدید و 119 گزارش دیگر وجود داشت که پس از دوره ارزیابی اولیه شناسایی یا مشخص شدند. این تعداد تا 30 اوت سال 2022 میلادی 510 مورد بوده است."

سازمان اطلاعات ملی آمریکا متذکر می شود تعداد موارد ذکر بشقاب پرنده ها از جمله به دلیل درک بهتر تهدیدات احتمالی که ممکن است ناهنجاری هایی را برای ایمنی پرواز یا از نظر اقدامات خصمانه ایجاد کند، در حال افزایش است".

پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون درباره این گزارش گفت: "ما اخبار منتشره درباره پدیده های مشاهده شده در فضا، زمین، دریا یا حریم هوایی خود را جدی می‌گیریم و در حال بررسی هر یک هستیم".

بر اساس گزارش ODNI، بیشتر موارد جدید مشاهده بشقاب پرنده ها توسط خلبانان و اپراتورهای نیروی دریایی و نیروی هوایی ایالات متحده که شاهد آن بوده اند، ثبت شده است. آژانس ملی اطلاعات خاطرنشان کرد: در عین حال، حتی یک برخورد یک هواپیمای آمریکایی با شی پرنده ناشناس ثبت نشده است.

در سال 2021، گزارشی از اطلاعات ملی ایالات متحده منتشر شد که در آن اعلام اشیاء پرنده ناشناس می توانند برای امنیت ملی ایالات متحده مشکل ایجاد کنند. این گزارش به 144 مورد ادعایی مشاهده بشقاب پرنده اشاره کرد که نمی توان آنها را به اندازه کافی توضیح داد. در عین حال، این گزارش اعلام کرد که هیچ نتیجه گیری روشنی در مورد ماهیت این پدیده ها وجود ندارد و برای مطالعه آنها به زمان بیشتر، رویکرد سیستماتیک تر و بودجه قابل توجهی نیاز است.

پایان/

۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
کد خبر: 23744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =