خروج انگلیس از برجام بدلیل اعدام جاسوس انگلیسی!

انگلیس در حال بازبینی حمایت از برجام بعد از اعدام اکبری در ایران است.

به گزارش تحریریه، به نقل از روزنامه تلگراف، انگلیس ممکن است بعد از اعدام علیرضا اکبری شهروند ایرانی- انگلیسی در ایران، دست از حمایت از برجام بردارد.

این روزنامه به نقل از منبعی در دولت این کشور می نویسد: "انگلیس حمایت خود از برنامه همه جانبه اقدام مشترک در مورد برنامه هسته ای ایران را بعد از اعدام شهروند ایرانی- انگلیس مورد ارزیابی مجدد قرار می دهد".

به گفته منبع این روزنامه، لندن موضع خود را مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد داد، زیرا شرایط "از آغاز روند مذاکرات به شکل قابل توجهی تغییر کرده" که عمدتا تهران مسبب ان بوده است.

لازم به ذکر است که روز شنبه علیرضا اکبری معاون سابق وزیر دفاع ایران به جرم سالها جاسوسی برای انگلیس اعدام شد.

پایان/

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 23780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      2 0
      انگلیس کی طرفداربرجام بوده که حالا میخواه میخواد از طرفداری دست برداره
    • کرامت سلیمی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 0
      امریکا فقط موضوعاتی را در دستور کارقرار می دهد که بتواند با ان موضوعات ملتها را بترساند و به بردگی بگیرد. امریکا 70 سال با پروژه جنگ سرد و 10 سال با موضوع برجان ملتها را داز سلاح دروغین و خیالی برجام ترساند. تهدیدات نظامی امریکا دیگر بی اعتبار شده است و در عین حال جنگ اوکراین نشان داد که ر وسیه ان ابرقدرتی که ادعا می کرد نیست و تمام تهدیدات هسته ای فقط لفاظی های بی اعتبار است و ملتها دیگر اهمیتی به این تهدیدات نمی دهند. وقتی ملتها اهمیتی به تهدیدات هسته ای ندهند ، دیگر پروژه برجام کارایی خود را از دست داده است و دیگر دلیلی ندارد که بازی برجام را ادامه دهد. بنابراین باید پروژه های دیگری را پیاده کنند تا ملتها تحت فشار باشند. مثل بیماری کرونا، اتش زدن جنگلها و مراتع ، رواج قحطی و کمبود مواد غذایی ، ایجاد بحران سوخت در کشورهای جهان ، ایجاد جنگ اوکراین و تلاش برای گسترش ان به کشورهای دیگر ، بی اعتبار کردن رسانه ها و.............. چراغ هدایت جامعه ، باورهاست و تا دروغها در باورهاست همچنان سایه جنگ و قحطی و تروریسم بر سر جهانیان خواهد بود.
    • یک ایرانی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      1 0
      اصلاً شما انگلیسیها کجای برجام یک قدم مثبت برداشتیدکه حالا میخواهیدعقب گردکنید؟؟،شما ازهمان اوّل هم جزء کارشکنان دربرجام بوده اید@!@@@.
    • خسرو IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      2 0
      انگلیسی چون در مذاکرات دستش بسته شد و فعلا جاسوسی ندارد تا خبرهای دست اول مذاکره کنندگان ایرانی را برایشان ببرد و منتظر میمانند تا دولت بعدی اصلاح طلبان پس قوه قضاییه باید متن بازجویی اکبری را منتشر کند تا ضربه بیشتری غرب بخورد