مطالبه‌گری در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است/ به همه اهداف خود در نشست گام دوم انقلاب رسیدیم

رئیس موسسه جهاد تبیین غدیر گفت: ماهیت اصلی بیانیه گام دوم انقلاب همان جریان سازی مردمی و پای کارآمدن مردم است بنابراین مطالبه‌گری مردمی در مسیر بیانیه گام دوم است.

به گزارش تحریریه، حجت الاسلام والمسلمین سید رضی علم الهدی در نشست هم اندیشی قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب سالانه در تهران افزود: بیش از 44 سال است که از عمر با برکت انقلاب می گذرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی اکنون در مرحله سوم تمدن سازی است و باید در این مرحله دولت اسلامی محقق شود تا به مرحله بعد یعنی جامعه اسلامی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: دولت اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب، همان دولتی است که عاری از هرگونه فساد اداری و فساد اقتصادی است.

رئیس نشست هم اندیشی قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب با اشاره به نقش مردم در دولت سازی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی گفت: مردم بزرگترین قدرت در جمهوری اسلامی هستند و برای حل مشکلات کشور باید مردم به صحنه بیایند، در واقع بدون نقش آفرینی مردم از مرحله سوم تمدن نوین اسلامی که دولت‌سازی است، عبور نخواهیم کرد.

ایشان در ادامه افزود: مطالبه‌گران بدون شک در مسیر تمدن سازی حرکت می‌کنند اما نباید صرفا خود را به مطالبه گری محدود کنند؛ توجه به جریان سازی مردمی در راستای مطالبه‌گری و مبارزه با فساد از مهمترین موضوعاتی است که مطالبه گران باید به آن توجه کنند.

وی گفت: وظیفه اصلی مطالبه‌گران ایجاد جبهه و جریان مردمی برای مبارزه با فساد است، به میدان آوردن مردم و تکثیر گروههای مطالبه گر مردمی باید هدف اصلی دبیران مطالبه گر باشد.

ایشان هم‌افزایی و ساماندهی گروه‌های مردمی را از دیگر ملزومات جریان مطالبه‌گر مردمی خواند و افزود: تشکیل جبهه نیازمند انسجام و هماهنگی است. فعال کردن گروه‌های مطالبه‌گر و هم‌افزایی آنها برای کار جمعی از ضروریاتی است که باید دبیران مطالبه‌گر استانی به آن توجه ویژه کنند.

بحمدالله با برگزاری نشست هم اندیشی قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب با حضور دبیران استانی سراسر کشور و دعوت از برخی مقامات و مسئولین ارشد کشور به اهداف خود در برگزاری نشست رسیدیم و چشم انداز آینده فعالیت خود در سال 1402 ترسیم و به دبیران استانی اعلام شد.

گفتنی است نشست هم اندیشی قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب با حضور دبیران استانی و دعوت از برخی مقامات و مسئولین ارشد کشور و چهره های برجسته از جمله دکتر خیاطیان رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، دکتر سید علی علم الهدی مدیر گروه الهیات دانشگاه پیام نور ایران، حجت الاسلام پور محمدی رپیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، حاج آقا انواری عضو حزب موتلفه و رئیس اسبق کمیته امداد امام خمینی(ره)، سردار آجرلو از پیشکسوتان دفاع مقدس و حوزه ورزش کشور، سردار افشار از فرماندهان دفاع مقدس و عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب، دکتر رحمانی از اساتید برجسته کشور در حوزه هوش مصنوعی، دکتر عطا بهرامی از اساتید برجسته کشور در حوزه اقتصاد و مدیر موسسه مطالعاتی و پژوهشی تحریریه، دکتر خدابخشیان از اساتید برجسته کشور و مولف اطلس ولایت و اطلس رضوی، حجت الاسلام درودی و دو چهره سرشناس انقلابی از قاره آفریقا و برخی اندیشمندان و صاحب نظران در روز چهاردهم اسفند ماه 1401 آغاز شد و پس از بحث و هم اندیشی در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای فرامین معظم له در جبهه انقلاب در پانزدهم اسفندماه به کار خود پایان داد.

پایان/

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 24601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =