سخنان ترسناک فرمانده اقتصادی دولت

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: از وزیر اقتصاد که در دولت جزو وزرای پر تلاش هستند و کارهای زمین مانده زیادی را به سامان رساندند، تشکر می‌کنم. حدود دو هفته قبل، یک روز تعطیل از دفترم بیرون آمدم و وقتی به خانه رسیدم، در همان حد فاصل، ارز ۱۵۰۰ تومان گران شد. بنابراین، دشمنان هوشمندانه کار کردند. نباید نرخ ارز را دستوری تعیین کنیم. اما اگر نرخ ارز را تعیین نمی‌کردیم، ارز به ۱۰۰ هزار تومان می‌رسید. اما قبول دارم که نباید در تصمیمات دستوری افراط و تفریط کنیم.

به گزارش تحریریه، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: از وزیر اقتصاد که در دولت جزو وزرای پر تلاش هستند و کارهای زمین مانده زیادی را به سامان رساندند، تشکر می‌کنم.
حدود دو هفته قبل، یک روز تعطیل از دفترم بیرون آمدم و وقتی به خانه رسیدم، در همان حد فاصل، ارز ۱۵۰۰ تومان گران شد. بنابراین، دشمنان هوشمندانه کار کردند.
نباید نرخ ارز را دستوری تعیین کنیم. اما اگر نرخ ارز را تعیین نمی‌کردیم، ارز به ۱۰۰ هزار تومان می‌رسید. اما قبول دارم که نباید در تصمیمات دستوری افراط و تفریط کنیم.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا در کانال یوتیوب سایت از VPN استفاده کنید.

پایان/

۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 24744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید ۱ IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      0 0
      برای هر کاری یه جنم و ابهتی لازمه و تنها خوب بودن و یا تجربه دار بودن فرد کافی نیست. از همون اول مشخص بود که آقای مخبر جنم کافی برای چنین پستی را ندارند، یه چیزی شبیه یک فرمانده نظامی که گاهی یک فرمانده، با جنم و اقتدارش جنگی را که در حال شکست هستند تبدیل به پیروزی می کنه یعنی وقتی دستوری را صادرمی کنه در عین اطمینان از درستیش چنان با قدرت دستور را صادر می کنه که نه تنها از بالا تا پایین ارتشش جرات سرپیچی پیدا نمی کنه که حتی دو سه برابر توانشون برای اجرای دستور مایه می گذارند . خب البته برخی مراجع تقلید هم در مورد همین موضوع به دولت گوشزد کردند که خوب بودن اخلاقی فرد کافی نیست و باید قدرت و توانایی کار محوله را داشته باشه، چیزی که در مورد تعداد قابل توجهی از کابینه دولت آقای رئیسی صدق نمی کنه.