سانگ یانگ کوراندو جدید در ۲ نسخه به ایران وارد می‌شود

سانگ یانگ کوراندو جدید در ۲ نسخه به شکل وارداتی به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند کره ای آشنا می‌شویم.

به گزارش تحریریه، خبرها حاکی از آن است واردکنندگان برای در دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل سانگ یانگ کوراندو فرایند ثبت سفارش را انجام دادند و این شاسی بلند کره ای قرار است به زودی روانه بازار ایران شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودروی وارداتی آشنا خواهیم شد.

سانگ یانگ کوراندو جدید در نسل چهارم با موتور 1.5 لیتری T-GDI وارد ایران خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با 163 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته AT ساخت آیسین ژاپن به چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد. این شاسی بلند کره ای در دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل ثبت سفارش شده و به زودی وارد ایران خواهد شد.

سانگ یانگ کوراندو جدید دارای ۴۴۵۰ میلی‌متر طول، ۱۸۷۰ میلی‌متر عرض، ۱۶۷۵ میلی‌متر ارتفاع و ۲۶۷۵ میلی‌متر فاصله محوری است. همچنین وزن نسخه تک دیفرانسیل آن حدود ۱۵۳۵ کیلوگرم و وزن نسخه دو دیفرانسیل آن نیز ۱۶۴۰ کیلوگرم اعلام شده است.

سانگ یانگ کوراندو جدید از امکانات رفاهی متعددی چون سنسورهای نور و باران، مولتی مدیا لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم نمایش فشار باد تایرها، تریم چرمی کابین، سامانه استارت/استاپ، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌های جانبی به صورت برقی و متصل به گرمکن، تهویه مطبوع دو کاناله، تنظیم برقی صندلی راننده، نورپردازی کابین، شیفترهای پشت فرمان، کلاستر دیجیتالی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

از امکانات ایمنی این شاسی بلند کره‌ای نیز می‌توان به ۷ کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار، رادار تصادف از جلو، سیستم نوربالا اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم هشدار و پیش بینی برخورد در اثر تغییر لاین اشاره کرد.

منبع: چرخان

پایان/

۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 24777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =