مدیران خاتمی و روحانی وزارت خارجه را تسخیر کردند!

در ادامه حذف انگشت شمار مدیران دولت سیزدهم در دستگاه دیپلماسی، مدیران خاتمی و روحانی وزارت خارجه را تسخیر کردند!

به گزارش تحریریه، در ادامه حذف انگشت شمار مدیران دولت سیزدهم از طیف های غیرحاکم بر سیاست ایران در دستگاه دیپلماسی، مدیران محمد خاتمی و حسن روحانی وزارت خارجه را تسخیر کردند و در حال پیشبرد برنامه های خود هستند.

در همین راستا، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران دو روز پیش برای دیدار با مقامات ارشد سوریه وارد دمشق شد. عباس عراقچی عضو پرحاشیه وزارت خارجه نیز در این سفر او را همراهی می کند.

کمال خرازی در مدت اقامت خود در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور، فیصل مقداد وزیر امور خارجه و عبدالستار السید وزیر اوقاف سوریه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

قرار است رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی روز دوشنبه با حضور جمعی از نخبگان سیاسی، فرهنگی اجتماعی سوریه در کتابخانه اسد (کتابخانه ملی) شهر دمشق درباره سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کند.

این سفر پس از سفرهای علی شمخانی رئیس شورای عالی امنیت ملی که در جای خود محکم نشسته و تغییر نکرده است انجام می شود و نشان می دهد که تیم دولت سید ابراهیم رئیسی در وزارت خارجه جایگاهی ندارد و بی اثر شده اشت، اگرچه بحث های زیادی درباره نفوذ جبهه پایدار در دستگاه دیپلماسی کشور مطرح شده بود، اما این نفوذ ادعایی به حضور بدون اختیارات علی باقری کنی محدود شده است و نمود دیگری ندارد.

پایان/

۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 24779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =