اقدام درخشان سردار رادان در نیروی انتظامی، و یک توصیه به ایشان!

اقدام درخشان سردار رادان در نیروی انتظامی باید الگویی برای بسیاری از مدیران کشور باشد.

به گزارش تحریریه، اقدام درخشان سردار سرتیپ احمدرضا رادان در نیروی انتظامی، قابل تقدیر است که در صورت ترکیب با یک سیاست تکمیلی نتایج درخشانی خواهد داشت.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی یکهزار و ۱۷۰ واحد مسکونی کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی گیلان در رشت اظهار کرد:

  1. یکی از دغدغه‌های جدی پرسنل نیروهای انتظامی همانند سایر اقشار مردم، تهیه و تامین مسکن است. امروزه بالاترین دغدغه اقشار مختلف مردم تامین و تهیه مسکن است و افرادی که فاقد مسکن هستند، متاسفانه بیشتر درآمد خود را صرف تامین و تهیه مسکن می‌کنند که این امر در معیشت آنان نیز تاثیرگذار است. با توجه به اینکه همکاران ما در امنیت و آرامش جامعه فعالیت می‌کنند و دغدغه زیادی نیز در برقراری امنیت در سطح جامعه دارند، ما باید تلاش کنیم تا این قشر زحمتکش دغدغه‌ای در تامین مسکن نداشته باشند تا با روحیه بالاتر وظایف خود را انجام دهند.
  2. امیدواریم با تلاش‌هایی که برای خانه‌دار شدن پرسنل و کارکنان نیروهای انتظامی انجام می‌شود،سهم بخش مسکن در سبد هزینه زندگی همکاران کاهش یابد و بتوانیم با مسکن ملکی و طرحهای نهضت ملی مسکن، بخش مهمی از دغدغه همکاران خود را برطرف کنیم.

در صورتی که این اقدام قابل تقدیر سردار رادان با ویلایی سازی همراه شده و ساخت و ساز برای پرسنل نیروی انتظامی به صورت آپارتمان سازی نباشد، اثر فوق العاده ای بر سبک زندگی این مجموعه مهم در تامین امنیت کشور خواهد داشت.

پایان/

۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 24845

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =