آرایش نیروها پس از آتش بس غزه به روایت ابوالفضل ظهره وند

برای بررسی تحولات منطقه و جهان پس از آتش بس جنگ غزه با ابوالفضل ظهره وند سفیر اسبق ایران در ایتالیا و افغانستان به گفتگو نشستیم.

به گزارش تحریریه، برای بررسی تحولات منطقه و جهان پس از آتش بس جنگ غزه با ابوالفضل ظهره وند سفیر اسبق ایران در ایتالیا و افغانستان به گفتگو نشستیم.

پایان/

۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 28224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • GB ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      ۱-ایران تنها کشوری است که اقتصاد آن دردست صمیمی ترین دوست دشمنانش است.(رابطه امارات وهندوستان با رژیم غاصب) ۲-ایران تنها کشوری است که افکار عمومی آن توسط دشمنانش هدایت میشود حتّی اطاق فکری آنها در ایران نمایندگی عیان وپنهان دارند. ۳-ایران تنها کشوری است که سیاستمداران وخانواده آنان در خاک کشور متخاصم تدریس وزندگی وپاسپورت های مختلف دارند. ۴-ایران تنها کشوری است که نیروهای میدانی معتقد با از جان گذشتگی وفداکاری از میهن دفاع مینمایند تا سیاست بازان متظاهرنتایج بدست آمده را نابود نمایند.و این لیست ادامه دارد. دوستان این چه معنی دارد که برای آنالیز اقتصادایران واوضاع واحوال آن از همکاران بشنوی:داده های امارات را مطالعه کن بهتر میفهمی !ایران بدون امارات هیچ کار اقتصادی نمیتواند بکند! نگاه بیو توپی سیاستمداران ومدیران ایران آنچنان مشهور است که حتّی مدیران درجه دو هم حاضربه ملاقات با آنان نیستند وروابط عمومی موظف به تماس ویا معامله با آنان هستند.نگاه معامله گری با نفع شخصی آنان دیگر بر کسی پوشیده نیست.
    • GB ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      دوستان حالا این اشخاص را با سیاستمداران یا مدیران روسیه وچین بر سر یک میزمقایسه کنید تا عمق فاجعه رادرک کنید بر خلاف غربی ها که همواره سعی میکنندبا رشوه ولوده بازی سرطرف را کلاه بگذارند روسها وچینی ها خیلی جدی بحث وگفتگو میکنند واین برای مدیران ایرانی که حتّی به زبان خود مسلط نیستند خوشایند نیست وفقط منتظر بوفه و هدیه گرفتن هستند.برخی مواقع حتّی متوجه وجود مدیر ایرانی درهیٔت مقابل را متوجه نمیشوند. وبا فارسی صحبت کردن با همدیگر فکر میکنند کسی متوجّه نمیشود که خود نشاندهنده عدم اطلاع آنان موضوع معامله ویا عدم آمادگی آنان است.باور کنیددر کشورهای اروپایی شرکت در نشستهای سیاسی اقتصادی با روسیه وچین برای برای افرا مستعد ونخبگان این کشورها جزیی از آموزش وتجربه اندوزی است .وهر کس اجازه شرکت ندارد .بهر حال دل خون است وچشم گریان .