بسیج مهمترین نهاد عملی و تبیین برنامه های گام های دوم انقلاب است

رییس شورای ایثارگران قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب، بسیج یکی از نهادهای مهم انقلاب اسلامی است که همواره فرزند صالح و شایسته و ناب انقلاب اسلامی محسوب می شود و خود را خدمتگزار می داند و تحقق کامل اهداف انقلاب اسلامی را تعهدی فرازمانی و فرامکانی می پندارد و به آن ایمان دارد.

به گزارش تحریریه، امیر سرتیپ دوم «داوود نظام اسلامی» رییس شورای ایثارگران قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب و جانباز 96 درصد دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبر قزوین با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یکی از نهادهای مهم انقلاب اسلامی است که همواره فرزند صالح و شایسته و ناب انقلاب اسلامی محسوب می شود و خود را خدمتگزار می داند و تحقق کامل اهداف انقلاب اسلامی را تعهدی فرازمانی و فرامکانی می پندارد و به آن ایمان دارد.

وی ادامه داد: بسیج مخاطب اصلی فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است و این بیانیه مورد بی توجهی و غفلت قرار گرفته که باید عنایت بیشتری شود.

امیر سرتیپ دوم «داوود نظام اسلامی» با اشاره به تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم برای مردم و مسئولان ، ابراز کرد: بسیج مهمترین و بهترین نهادی است که می تواند در خصوص جهاد تبیین و تشریح برنامه های گام های دوم انقلاب به مردم، پای کار عملیاتی باشد.

جانباز پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: کشور ایران در راستای نیل به تمدن نوین اسلامی که امروز به برکت مجاهدت ها ی رزمندگان فلسطینی فضای را در جهان بوجود آورده است که نقطه ثقل برای حرکت های در این جهت از مسلمان و غیر مسلمان سوق یافته است.

رییس شورای ایثارگران قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: بسیجیان ظرفیت بسیار قابل اعتنایی در تحقق بیانیه گام دوم و چشم انداز ترسیم شده از سوی رهبری دارند تا همان‌گونه که ایشان فرمودند در آستانه فتح قلل قرار داریم، بتوانیم قله‌های پیروزی و عظمت را فتح کنیم.

پایان/

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 28247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =