زلزله یمنی ها در آمریکا و اسرائیل با رونمایی از موشک مخوف و غافلگیرکننده!

رسانه های دولتی روسیه گزارش دادند که انصارالله یمن یک موشک مافوق صوت (هایپرسونیک) جدید در زرادخانه خود دارند که به طور بالقوه خطر حملات مداوم آنها به کشتی ها در دریای سرخ و آبراه های اطراف آن را در پس زمینه جنگ اسراییل علیه حماس در نوار غزه افزایش می دهد.

به گزارش تحریریه، رسانه های دولتی روسیه گزارش دادند که انصارالله یمن یک موشک مافوق صوت (هایپرسونیک) جدید در زرادخانه خود دارند که به طور بالقوه خطر حملات مداوم آنها به کشتی ها در دریای سرخ و آبراه های اطراف آن را در پس زمینه جنگ اسراییل علیه حماس در نوار غزه افزایش می دهد.

پایان/

۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 29092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • US ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      دوستان گرامی تحریریه! تا زمانی که شما با قواعد طرف مقابل عمل میکنید همواره بعنوان بازنده بازی را ترک خواهید کرد. زمانی که حماس با قواعد خود بازی را ادامه داد شرایط ۱۸۰ درجه تغیر کرد وحالا یمن که عجز ولابه غرب را به نمایش گذارده ولی سیاست خارجی لوکس ونایس ما همچنان سر اندر پا بدنبال بازی در زمین رقیب وقواعد آن دارد.ایزوله شدن شاخ ودم ندارد فقط باید چشم باز کرد ودید.غرب از همان ابتدا با تاکتیک هویج (رفع تحریم)وشلا ق (برجام)ایران را چنان به وسوسه انداخت که متوجه گذشت زمان واز دست دادن موقعیتها نشد . حالا مصر٬عربستان٬امارات واردن ودیگرکشورهای خلیج فارس جبهه ای مشترک برای نجات رژیم غاصب تشکیل داده اند که احتمالأ بعنوان نیروی جانشین آمریکا در منطقه عمل خواهد کرد.یک اقدام نابخردانه مبنی بر عدم حمله مشابه در اردن دارای آنچنان ابعادی بود که وضعیت امروز منطقه شاهد آن است.ایران با قواعد خود بازی کردونتیجه آنچنان برای طرف مقابل شوک آور بود که وی تمام توان خودرا برای عدم تکرار وادامه آن بکار گرفت وآنهم با موفقیت .(نیروهایی در داخل حتّی موجودیت خودرا بخاطر عدم تکرار اینگونه اقدامات ریسک نمودند)