کدام کاندیدای انتخاباتی دولت چهاردهم می تواند تحریم ها را بردارد؟

یکی از گزاره های مطرح شده در انتخابات ریاست جمهوری از سوی نامزدها برداشتن تحریم‌هاست. تحریریه به بررسی این وعده بسیار فریبنده پرداخته است.

به گزارش تحریریه، یکی از گزاره های مطرح شده در انتخابات ریاست جمهوری از سوی نامزدها برداشتن تحریم‌هاست. تحریریه به بررسی این وعده بسیار فریبنده پرداخته است.

پایان/

۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 29758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • US ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      0 0
      دوستان عزیز! ۱- ارائه پیش‌نویس قطعنامه محکومیت ایران توسط تروئیکای اروپایی را به شورای حکام آژانس . ۲-گره زدن حل مشکلات کشور با رفع تحریمها(کدامیک؟چگونه؟وبه چه بها؟) توسط برخی کاندیداها وتأکید مجدد آمریکا بر عدم رفع تحریمها. ۳-موش دوانی در رابطه ایران وچین توسط امارات که با گرای داخلی از ایران وحمایت غرب جهت متزلزل نمودن جبهه ضد هژمون صورت میگیرد. همگی با قصد تقویت خط سیاسی وکاندیدای خاصی صورت میگیرد وروزهای آینده با مطرح کردن اخبار های مختلف در مورد ایران تشدید خواهد شد. فشار حد اکثری بر ایران جهت شکل دهی به جهت سیاست بین المللی ایران وتفرقه در جبهه مقاومت هدف کوتاه مدت!و دوری از جبهه جنوبی ضد هژمون هدف استراتژیک این اقدام میباشد. در این راه همکاری برخی ازسیاستمداران داخلی ودست اندر کاران برخی وزارتخانه ها که تحت نام مشاوره وتبادل نظریات که بعضی مواقع مستقیم واکثر مواقع توسط آقازاده ها صورت میگیرد مرز وقاحت را پشت سر میگذارد.
    • US ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      0 0
      دوستان با سلام! آرزوی برداشتن تحریمها از سوی غرب از آنجمله رویاهایی است که تنها در جهانی موازی وبدون پیوند به واقعیتهای موجود میتواند عملی شود ولی افسوس که در دنیای واقعی اوضاع کمی بغرنجتر است.تحریم ایران روند پر سودی برای غرب ووابستگان آن در جهان ومنطقه است وبرخلاف جمهوری سلامی بر مبنای آن طرحهای بسیاری ریخته شده ومیشود یک نمونه آن امارات که بدون تحریمها ضررهای هنگفتی را متحمل خواهد شد .غرب هیچگاه بر خلاف منافع خود عمل نکرده ونخواهد کرد وتحریمها ومحدودیتها علیه ایران بر قرارخواهد ماند. تحریمها تنها با شکسته شدن میتوانند اثر خود را از دست بدهند نه با دور زدن آنها که خود جزیی از هدف تحریم !است.