پروژه میلیاردی دختر نایب رئیس مجلس در پتروشیمی

تهران - تحریریه - در جلسه استیضاح علی ربیعی مشخص شد که دختر مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس پروژه ای میلیاردی از پتروشیمی را مال خود کرده است.

  به گزارش تحریریه، در جریان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه)، محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان به عنوان آخرین متقاضی استیضاح از وزیر به بیان دلایل خود پرداخت که در بخش آخر صحبت‌هایش خطاب به پزشکیان نماینده تبریز که از عملکرد وزیر دفاع کرده بود، گفت: آقای پزشکیان باید به این سوال جواب دهد که زهرا پزشکیان مسئول فاینانس پتروشیمی چه نسبتی با او دارد.
این صحبت‌های پورابراهیمی باعث شد که پزشکیان بر اساس ماده ۷۹ آیین‌نامه تذکر آیین‌نامه‌ای را مطرح کند و بگوید: این صحبت‌ها نشانه بی‌اخلاقی و عدم تعهد است. ببینید این حرف‌ها چقدر غلط و دروغ می‌باشد.
در جلسه استیپاح علی ربعی افشاگری های بی سابقه ای توسط نماینده علی هم، علیه وزیر کار و توسط وزیر کار علیه برخی نماینده ها مطح شد.
پزشکیان ادامه داد: دختر من در پتروشیمی جم کار می‌کند، لیسانس ندارد بلکه دارای تحصیلات فوق لیسانس است. او مسئول نیست بلکه پروژه‌ای را گرفته است. در فضای مجازی گفتند که دختر من ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد که باز هم درست نیست، او چهار میلیون تومان حقوق می‌گیرد... دختر من فوق لیسانس شیمی از دانشگاه شریف دارد که قبل از آنکه آقایان سر کار آیند در پتروشیمی کار می‌کرد. آیا این به آن معناست که من رانت‌خوار هستم؟ اگر قرار باشد ما هم مثل آقای پورابراهیمی حرف بزنیم، می‌خواهید بگوییم که بچه‌های آنها و دار و دسته‌شان در این سیستم بیشتر درگیر هستند یا بچه‌های من؟ این حرف‌ها را که می‌زنند چه معنایی دارد.
نایب رییس مجلس خطاب به لاریجانی گفت: آقای لاریجانی این حرف‌ها انصاف نیست که از پشت تریبون زده می‌شود.
لاریجانی هم حرف پزشکیان را تایید کرد و گفت: حرف آقای پزشکیان درست است. نباید از پشت تریبون اسمی برده شود.
پایان خبر/
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 3873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =