نماینده رد صلاحیت شده مجلس در راس موسسه اندوخته شاهد

نمایندگان سابق مجلس و آقازاده ها موسسه اندوخته شاهد را با مدیرعاملی ارسلان فتحی پور نماینده رد صلاحیت شده مجلس نهم در اختیار گرفته اند.

به گزارش تحریریه، وضعیت نابسامان زیرمجموعه های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنان ادامه دارد و تازه ترین خبرها نشان می دهد که نمی توان انتظار بهبود در اداره این مجموعه های عظیم اقتصادی را داشت.

ارسلان فتحی پور نماینده اسبق مجلس که به دلیل مسائل اقتصادی رد صلاحیت شد و نام وی و بستگانش به طور مکرر در گزارش تحقیق و تفحص مجلس نهم از صنعت خودروسازی کشور ذکر شده است، به عنوان مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد حضور دارد.

طبق اخبار واصله، سید امیر هوشنگ سعیدی به عنوان عضو و رییس هیئت مدیره و علی اسفندیاری، حسین عامریان(فرزند یکی از نمایندگان کنونی مجلس)، مسعود اسفندیار و حسن روحانی فرد به‌عنوان اعضای هیئت مدیره موسسه اندوخته شاهد معرفی شده اند.

هلدینگ بازرگانی (شرکت بازرگانی شاهد)، هلدینگ ساختمان و املاک ( شرکت عمران و توسعه شاهد)، هلدینگ سرمایه‌گذاری (شرکت سعدی )، هلدینگ فرآوری و توسعه ابنیه (شرکت فرآوری و توسعه ابنیه شاهد) و  هلدینگ سوخت و انرژی(شرکت هرمز انرژی) زیرمجموعه موسسه ذخیره شاهد محسوب می شوند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند که وضعیت نابسامان زیرمجموعه های اقتصادی بنیاد شهید باتوجه به این انتصاب ها قابل فهم است و برای تغییر شرایط باید از مدیران سیاسی فاصله گرفت و از مدیران متخصص استفاده کرد. مساله ای که در بنیاد شهید اراده ای برای آن دیده نشده است و انتصاب های سعید اوحدی نشان می دهد که در بر همان پاشنه سابق می چرخد.

پایان/

۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =