عیسی کلانتری و سریال ادامه دار تزریق اخبار منفی و یاس و بیچارگی

تهران - تحریریه - عیسی کلانتری که یکی از رکوردهای طولانی وزارت در تاریخ جمهوری اسلامی در وزارت کشاورزی را به نام خود دارد، در ادامه داستان تزریق اخبار منفی و سرکوفت زدن به ملت به زعفران و اختراع انگلیسی رسید.

  به گزارش تحریریه، عیسی کلانتری هر از گاهی از موضوعی جدید رونمایی می کند که محتوایی غیر از لزوم تعطیل کردن کشاورزی و صنعت ندارد و برای همه چیز یک راه حل توصیه می کند، واردات کنیم نه تولید. بهانه این وزیر مادام العمر در تاریخ جمهوری اسلامی همواره "آب" بوده است. اما مساله فقط آب نیست، انگلیسی ها هم بهانه خوبی هستند! کلانتری اخیرا گفت: «بدانید تا کمتر از سه سال آینده زعفران‌کاران ما باید کسب و کار خود را تعطیل کنند، چرا که یک شرکت انگلیسی ماده موثره زعفران را از طریق مهندسی ژنتیک به یک باکتری منتقل کرده است و بجای صدها هزار هکتار زمین زعفران‌کاری شده در هزار متر کارگاه تمام این ماده موثر زعفران رابه قیمت یک صدم زعفران کنونی تولید می‌کند، یعنی بیش از ۲۰۰ هزار هکتار زعفران‌کاری در کشور ما باید تعطیل شود، چراکه قیمت ماده موثره آن می‌شود یک سوم»! حالا که زعفران نیازی به آب ندارد و نمیشود آنرا بهانه کرد، اما انگلیسی ها که نمرده اند و صبح و شب به اختراع کردن مشغولند. این مخترعین برجسته، که در اروپا کشوری درجه دو در صنعت و کشاورزی محسوب می شوند؛ احتملا به زودی اختراعات دیگری مانند کاشت 10 میلیون تن گندم در یک هکتار، پرورش 50 میلیون راس گوسفند در 10 هکتار و اختراعاتی مشابه خواهند داشت که معنای همه آنها این است، "همه چیز را تعطیل کنیم و فقط واردات کنیم"، البته واردات را هم که فقط باید عده محدودی انجام دهند! با این وضعیت، خوشحالترین روز در زندگی این وزیر مادام العمر دولت روحانی زمانی خواهد بود که در ایران حتی یک ساقه گیاه هم رشد نکند و هیچ جانداری نفس نکشد.

علیرغم تلاش ۳ساله انجمن‌ها و جوامع بومی "تالاب لپوزاغمرز" تا بازگشتن به روزهای طلایی خود در دهه ۷۰ فاصله چندانی نداشت، اما صدور مجوز شکار توسط عیسی کلانتری ورق را برگرداند و حالا از هزاران پرنده‌ای که سال گذشته به این تالاب جان بخشیده بودند، تنها ۲۰ قوی گنگ باقی مانده است!

پایان خبر/
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 4462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =